    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 11 Apr 2021 06:13:28 -0700 (PDT)
    Subject: Re: aion bank?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 11 kwietnia 2021 o 10:55:36 UTC+2 Zbynek Ltd. napisał(a):
> [...]
    można się też identyfikować polskim dowodem (inne kraje tylko paszport). Wygląda więc
    na to, że polscy rezydenci też mogą korzystać - i nawet to w FAQ znalazłem.
    trzeba sfotografować dowód, a to już chamstwo.
    > Znajdź w sieci jakiś dowód "kolekcjonerski" i ewentualnie wyedytuj
    > inny numer. Jak oni tacy chętni na skan bez wyraźnej przyczyny, to i
    > ja nie mam skrupułów wobec wysłania im lipnego dowodu.

    To nie takie proste, nie chcą skanu tylko fotki - i to zrobionej ich apką. Trzeba by
    mieć "fizyczny" dowód "kolekcjonerski".
    A, i jeszcze ze swoim zdjęciem, bo chcą też "selfie video".

    Tak jak np. do curve - chcą fotki "en face" i drugiej pod kątem, żeby było widać
    zabezpieczenia.
    A jak ja zakładałem to jeszcze trzeba było w videorozmowie pokazać dowód i nim
    machać, i jeszcze chcieli latarkę w telefonie włączać, żeby lepiej było widać - a że
    nie mam flasha w tablecie to musiałem latarkę z szuflady wyciagnąć...

    No i jeszcze podaje się mail - tu mały problem, żeby założyć inny - i nr telefonu -
    tu większy, bo koszt, a musi być prawdziwy, bo sms przychodzi.