  • 1. Data: 2003-03-26 19:57:46
    Temat: agencje PKO BP
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Opiszę Wam, jak wpłacałem dziś gotówkę na konto inteligo w agencji PKO BP.

    Przelwy do inteligo zawsze szły elixirem. Takie stempelki umieszczały
    kobiety na formularzach przelewów, a na wydruku potwierdzenia dyspozycji
    ustnej nawet pisze "rozliczenie z [numer rozliczeniowy inteligo] poprzez
    elixir".

    Tylko raz w agencji kobitka wbiła C [czyli chciała to wysłać Cezarem].
    Jednak Cezar do inteligo nigdy nie chodził.
    No ale ten konkretny szedł chyba 2 czy nawet 3 dni. Obawiam się, że im go
    oddział wrócił...

    Dziś podaję formularz wpłaty. Oczywiście kobieta bez zająknięcia wykreśla
    pozostałą część pola "kwota" i "słownie", tym samym działając wbrew
    zaleceniom KIR, które są zawarte w przewodniku po tych formularzach [do
    ściągnięca ze stron KIRu]. Skreśla też - zupełnie niepotrzebnie po lewej
    stronie formularza wyrażenie "polecenie przelewu". Jednak zakreśla się tylko
    odpowiednią kratkę - wyrażenia po lewej nie służa skreślaniu.
    No ale to mogę jej wybaczyć.

    Patrzę co stempluje, a ona przywaliła wszędzie C. Dlatego _uprzejmie_
    zwróciłem uwagę, iż wydaje mi się, że powinno to pójść Elixirem, a nie
    Cezarem. Chwila ciszy. Myślałem, że nie usłyszała. Jednak to była cisza
    przed burzą. Tonem wyjątkowo aroganckim, niczym w sklepie mięsnym za komuny:
    "A co pan w ogóle może wiedzieć o ceazrze i elixirze?" Odpowiedziałem, że
    tak się akurat składa, że troszkę wiem. "W końcu ja tu pracuję a nie pan i
    to chyba ja wiem co tu wpisać". Koniec tematu z mojej strony. Nie miałem
    ochoty z nią rozmawiać.

    Chyba nie była świadoma, że wysyła przelew do inteligo, a nie do ePKO [bo
    tam Cezary hasają].

    Wiem, że PKO coś ostatnio kombinowało z Cezarem, dlatego się jej normalnie j
    grzecznie _spytałem_, czy to nie powinno iść elixirem. Bo może coś w tej
    kwestii zmeinili i wyposażyli inteligo w Cezara... No ale takiej reakcji nie
    spodziewałem się w ogóle. Zobaczymy ile przelew pójdzie. Nie chcę się kłócić
    z kolejną instytucją, tym bardziej, że ta agencja jest 200 metrów od mojego
    domu i chciałbym tam jeszcze chodzić [notabene inne kasjerki zawsze wbijały
    E, o ile wszcześniej nie chciały mnie skasować 3 PLN za wpłatę gotówkową na
    rachunek w obcym banku :-|]. Dlatego tym razem im daruję. Poczekam kiedy
    przelewik dojdzie do inteligo. I nie omieszkam następnym razem wybadać
    sytuacji. Jeśli to się będzie powtarzało to sam nie wiem... Nie chcę im
    robić zamieszania wysyłając maila na s...@p...pl, no ale chyba nie
    będzie wyjścia...

    A z wyglądu nie przypominała kasjerek rodem z PRLu... :-\

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-03-26 20:13:11
    Temat: Re: agencje PKO BP
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Mar 26, 2003 at 08:57:46PM +0100, Wojciech Nawara wrote:

    >A z wyglądu nie przypominała kasjerek rodem z PRLu... :-\

    Bo nawet zachowanie jest zarazliwe.

    A moze nie byles w krawacie? Bo klient w krawacie ...

    --

    --w

  • 3. Data: 2003-03-26 22:50:10
    Od: Krystek <k...@s...pl--->

    Wojciech Nawara napisał:

> [...]
    > Jednak Cezar do inteligo nigdy nie chodził.
    > No ale ten konkretny szedł chyba 2 czy nawet 3 dni. Obawiam się, że im go
    <ciach>
> [...]
    <ciach>
    > Chyba nie była świadoma, że wysyła przelew do inteligo, a nie do ePKO [bo
    <ciach>
> [...]
    > będzie wyjścia...
    >
    > A z wyglądu nie przypominała kasjerek rodem z PRLu... :-\

    Na Twoim miejscu pryjrzałbym się dokładnie tej kobiecie. Jeżeli na Twoje
    nieszczęście znów byś na nią trafił i potraktowałaby Cię podobnie to od
    razu
    złożyłbym skargę do instancji wyżej niż kierownik oddziału, jednocześnie
    informując o tym fakcie szefa oddziału PKO BP. Na pewno wtedy by zaczęli
    baczniej zwracać uwagę na pracę (nie)dysponentek.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę jak najmniej nieprzyjemnych kontaktów z
    urzędnikami.

    Krystian

  • 4. Data: 2003-03-27 21:24:03
    Od: "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jednak Cezar do inteligo nigdy nie chodził.
    > No ale ten konkretny szedł chyba 2 czy nawet 3 dni. Obawiam się, że im go

    No i jest ok. PKO BP stara się zintegrować konta Inteligo ze swoimi (ePKO i
    Superkonto) korzystając z Cesara. Okazuje się jednak, że nie do końca i
    "jakimś cudem" do oddziałów przychodzą dokumenty podwójnie - Cesar + Elixir.
    A biedna (uboga w kulturę osobistą) pani z agencji niewiele ma do
    powiedzenia w sprawie wyboru sposobu wysyłania przelewu/wpłaty. Tym zajmuje
    się ZORBA.

> [...]
    tylko
    > odpowiednią kratkę - wyrażenia po lewej nie służa skreślaniu.

    Czepiasz się, ale niech Ci będzie.

    > A z wyglądu nie przypominała kasjerek rodem z PRLu... :-\
    Wygląd to może niewiele, ale jej zachowanie... Moim zdaniem zwyczajnie daruj
    sobie. Szkoda Twoich nerwów. Jeżeli chodzi o sprawy bankowe, to zawsze
    będzie "mądrzejsza, bo to ona tu pracuje".

    Pozdrawiam,

    --
    kj

  • 5. Data: 2003-03-27 21:52:18
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Karol Jastrzębski znowu nadaje:

    > Wygląd to może niewiele, ale jej zachowanie... Moim zdaniem zwyczajnie
    > daruj sobie. Szkoda Twoich nerwów. Jeżeli chodzi o sprawy bankowe, to
    > zawsze będzie "mądrzejsza, bo to ona tu pracuje".

    Sprzątaczka jeżdżąca na szmacie po bankowym holu też tam pracuje.

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 6. Data: 2003-03-28 00:32:57
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl> napisał
    w wiadomości news:b5vq3h$iib$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > No i jest ok. PKO BP stara się zintegrować konta Inteligo ze swoimi (ePKO
    > Superkonto) korzystając z Cesara. Okazuje się jednak, że nie do końca i

    Konsultowałem się z inteligowcami i wyraźnie powiedzieli, że do nich Cezar
    nie zagląda... Przynajmniej na razie...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-03-28 00:33:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "simon" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sprzątaczka jeżdżąca na szmacie po bankowym holu też tam pracuje.

    ROTFL

    :-D

    --
    Pozdrawiam,