  • 1. Data: 2003-03-26 16:16:41
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - pytanie
    Od: "Krzysztof Kolinski" <k...@i...pl>

    Witam !
    Mam pytanie dot. kredytu mieszkaniowego. Juz od pewnego czasu
    (niesystematycznie) czytuje grupe, gdyz zastanawiam sie nad wzieciem
    kredytu. Posiadam zdolnosc kredytowa (tak mi sie wydaje), ale nie posiadam
    srodkow wlasnych i chcialbym wziasc kredyt na 100% wartosci mieszkania.
    Interesuje mnie mieszkanie z rynku wtornego. Odbylem juz nawet wizyte w
    Expanderze w tym celu i w sumie to niewiele sie dowiedzialem. Chcialbym sie
    wybrac do banku i osobiscie z kims porozmawiac o kredycie i dowiedziec sie
    kilku rzeczy. Moje pytanie dotyczy wlasnie wizyty w banku. Czy macie jakies
    doswiadczenia co do oddzialow w ktorych mozna porozmawiac o kredycie
    miszkaniowym. Interesuje mnie PKO BP (pewnie jako jedyne jest w stanie
    udzilic kredytu na 100% wartosci) Kredyt Bank i GE Mieszkaniowy.

    Z gory dziekuje za wszelkie informacje.

    Krzysztof

    P.S. Prawdopodobnie jeszcze kilka razy sie tu pojawie :)

  • 2. Data: 2003-03-26 16:20:21
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy - pytanie
    Od: "Krzysztof Kolinski" <k...@i...pl>

[...]

    Zapomnialem dodac ze chodzi o Warszawe :)

    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-03-28 13:31:21
    Od: mira-s <m...@p...onet.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003 17:20:21 +0100, "Krzysztof Kolinski"
    <k...@i...pl> wrote:

    > Moje pytanie dotyczy wlasnie wizyty w banku. Czy macie jakies
    > doswiadczenia co do oddzialow w ktorych mozna porozmawiac o kredycie
    > miszkaniowym. Interesuje mnie PKO BP
    rzeczowo i uprzejmie rozmawialo sie z Pania w ubieglym roku w I O.
    przy Sienkiewicza, osobne wejscie/sala dla "kredytobiorcow"

    Pozdrowionka
    mira-s

  • 4. Data: 2003-03-29 09:44:29
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kolinski" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miszkaniowym. Interesuje mnie PKO BP (pewnie jako jedyne jest w stanie
    > udzilic kredytu na 100% wartosci) Kredyt Bank i GE Mieszkaniowy.

    Ja jestem właśnie na bieżąco. Złozyłam już papiery okredyt mieszkaniowy w PKO
    BP, wczesniej odwiedziłam 3 oddziały tego banku i we wszystkich mi
    powiedziano, że moge wziąć kredyt na 100% wartości inwestycji. Okazało się
    jednak to połowiczną prawdą. Całkowita prawda jest taka, że taki kredyt jest
    mozliwy dla osób, które zarabiaja 4300 zl. brutto miesięcznie. Polecam X
    oddział PKO BP przy NBP na Swietokrzyskiej.

    Oliwia

  • 5. Data: 2003-03-29 12:22:18
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > mozliwy dla osób, które zarabiaja 4300 zl. brutto miesięcznie. Polecam X
    > oddział PKO BP przy NBP na Swietokrzyskiej.

    Czy pytałaś się o marżę przy określaniu oprocentowania. Jest to istotne,
    ponieważ na ich stronie www marża jest podana w postaci przedziału od 1%.
    Niektórzy na tej liście twierdzą, że PKOBP zawsze daje 1%. Czy to jest prawda;
    tym bardziej że dotyczy to wkładu własnego równego 0%. Tensor1.

    PS. Taka wysokość zarobków osobiście mnie nie dziwi. Ostatecznie 0% wkład
    własny powinien być czymś zrekompensowany.

  • 6. Data: 2003-03-29 15:18:01
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

    > PS. Taka wysokość zarobków osobiście mnie nie dziwi. Ostatecznie 0% wkład
    > własny powinien być czymś zrekompensowany.

    no ale ja czegos nie rozumiem. Jesli ktos ma zdolnosc kredytowa na powiedzmy
    150 000 a chce wziac kredyt na 110 000 a okazuje sie ze 80% inwestycji stanowi
    100 000 to jaki problem dla banku dac kredyt na 10 000 wiecej i jeszcze przy
    tym zarobi?!?!?!

    Oliwia

  • 7. Data: 2003-03-29 16:52:22
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > 100 000 to jaki problem dla banku dac kredyt na 10 000 wiecej i jeszcze przy

    Sprawa jest prosta. Zdolność to potencjalna (na dzisiaj) możliwość spłacania
    kredytu. A co będzie za rok, dwa, dziesięć... Wkład własny to konkretne
    pieniądze już włożone a nie przewidywania na przyszłość. Tensor1.

  • 8. Data: 2003-04-02 08:47:45
    Od: m...@p...pl (McMac)

> [...]
    >Niektórzy na tej liście twierdzą, że PKOBP zawsze daje 1%. Czy to jest prawda;
    >tym bardziej że dotyczy to wkładu własnego równego 0%. Tensor1.

    Marza zalezy od okresu kredytowania.

    >PS. Taka wysokość zarobków osobiście mnie nie dziwi. Ostatecznie 0% wkład
    >własny powinien być czymś zrekompensowany.

    Jest zrekompensowany ubezpieczeniem platnym z gory.
    --
    - Maciej Kulawik ----------------