eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiagencje PKO BP › Re: agencje PKO BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.
    icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Karol Jastrzębski" <k...@p...art.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: agencje PKO BP
    Date: Thu, 27 Mar 2003 22:24:03 +0100
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <b5vq3h$iib$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    References: <b5t0p6$1un$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: waw03209136.visp.energis.pl
    X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1048800178 19019 62.29.209.136 (27 Mar 2003 21:22:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 27 Mar 2003 21:22:58 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:233682
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b5t0p6$1un$1@news.onet.pl...

    > Przelwy do inteligo zawsze szły elixirem. Takie stempelki umieszczały
    > kobiety na formularzach przelewów, a na wydruku potwierdzenia dyspozycji
    > ustnej nawet pisze "rozliczenie z [numer rozliczeniowy inteligo] poprzez
    > elixir".
    >
    > Tylko raz w agencji kobitka wbiła C [czyli chciała to wysłać Cezarem].
    > Jednak Cezar do inteligo nigdy nie chodził.
    > No ale ten konkretny szedł chyba 2 czy nawet 3 dni. Obawiam się, że im go
    > oddział wrócił...

    No i jest ok. PKO BP stara się zintegrować konta Inteligo ze swoimi (ePKO i
    Superkonto) korzystając z Cesara. Okazuje się jednak, że nie do końca i
    "jakimś cudem" do oddziałów przychodzą dokumenty podwójnie - Cesar + Elixir.
    A biedna (uboga w kulturę osobistą) pani z agencji niewiele ma do
    powiedzenia w sprawie wyboru sposobu wysyłania przelewu/wpłaty. Tym zajmuje
    się ZORBA.

    > Dziś podaję formularz wpłaty. Oczywiście kobieta bez zająknięcia wykreśla
    > pozostałą część pola "kwota" i "słownie", tym samym działając wbrew
    > zaleceniom KIR, które są zawarte w przewodniku po tych formularzach [do
    > ściągnięca ze stron KIRu]. Skreśla też - zupełnie niepotrzebnie po lewej
    > stronie formularza wyrażenie "polecenie przelewu". Jednak zakreśla się
    tylko
    > odpowiednią kratkę - wyrażenia po lewej nie służa skreślaniu.
    > No ale to mogę jej wybaczyć.

    Czepiasz się, ale niech Ci będzie.

    > A z wyglądu nie przypominała kasjerek rodem z PRLu... :-\
    Wygląd to może niewiele, ale jej zachowanie... Moim zdaniem zwyczajnie daruj
    sobie. Szkoda Twoich nerwów. Jeżeli chodzi o sprawy bankowe, to zawsze
    będzie "mądrzejsza, bo to ona tu pracuje".

    Pozdrawiam,

    --
    kj


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1