    From: Krystek <k...@s...pl--->
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: agencje PKO BP
    Date: Wed, 26 Mar 2003 23:50:10 +0100

    Wojciech Nawara napisał:

    > Witam,
    >

    > Opiszę Wam, jak wpłacałem dziś gotówkę na konto inteligo w agencji PKO BP.
    >
    > Przelwy do inteligo zawsze szły elixirem. Takie stempelki umieszczały
    > kobiety na formularzach przelewów, a na wydruku potwierdzenia dyspozycji
    > ustnej nawet pisze "rozliczenie z [numer rozliczeniowy inteligo] poprzez
    > elixir".
    >
    > Tylko raz w agencji kobitka wbiła C [czyli chciała to wysłać Cezarem].
    > Jednak Cezar do inteligo nigdy nie chodził.
    > No ale ten konkretny szedł chyba 2 czy nawet 3 dni. Obawiam się, że im go
> [...]
    <ciach>
    > Patrzę co stempluje, a ona przywaliła wszędzie C. Dlatego _uprzejmie_
    > zwróciłem uwagę, iż wydaje mi się, że powinno to pójść Elixirem, a nie
    > Cezarem. Chwila ciszy. Myślałem, że nie usłyszała. Jednak to była cisza
    > przed burzą. Tonem wyjątkowo aroganckim, niczym w sklepie mięsnym za komuny:
    > "A co pan w ogóle może wiedzieć o ceazrze i elixirze?"
    <ciach>
    > Chyba nie była świadoma, że wysyła przelew do inteligo, a nie do ePKO [bo
    > tam Cezary hasają].
    <ciach>
    > Dlatego tym razem im daruję. Poczekam kiedy przelewik dojdzie do inteligo. I nie
    omieszkam następnym razem wybadać
    > sytuacji. Jeśli to się będzie powtarzało to sam nie wiem... Nie chcę im
    > robić zamieszania wysyłając maila na skargi(at)pkobp.pl, no ale chyba nie
    > będzie wyjścia...
    >
    > A z wyglądu nie przypominała kasjerek rodem z PRLu... :-\
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara

    Na Twoim miejscu pryjrzałbym się dokładnie tej kobiecie. Jeżeli na Twoje
    nieszczęście znów byś na nią trafił i potraktowałaby Cię podobnie to od
    razu
    złożyłbym skargę do instancji wyżej niż kierownik oddziału, jednocześnie
    informując o tym fakcie szefa oddziału PKO BP. Na pewno wtedy by zaczęli
    baczniej zwracać uwagę na pracę (nie)dysponentek.

    Pozdrawiam serdecznie i życzę jak najmniej nieprzyjemnych kontaktów z
    urzędnikami.

    Krystian