  • 31. Data: 2002-04-14 07:21:12
    Temat: Re: a okradl kogos juz bank w ten sposob?
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > Taaa kolega to wyborca Andrzeja L. jak widze. Same spiski przekrety. No coz
    > jeszcze zostaje skarpetka.

    no nie wiem czy skarpetka pomoze... a co bedzie jak ktorej nocy sejm uchwali,
    ze zlotowka zostaje zdewaluowana 1000 razy, a wszystkie depozyty w walucie
    znacjonalizowane :D
    Jak sie przed tym zabezpieczyc :)

  • 32. Data: 2002-04-14 08:52:27
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: <g...@p...onet.pl>

    > no nie wiem czy skarpetka pomoze... a co bedzie jak ktorej nocy sejm
    uchwali,
    > ze zlotowka zostaje zdewaluowana 1000 razy, a wszystkie depozyty w walucie
    > znacjonalizowane :D

    NIe mówiąc o tym, że skarpetki też mogą zostać znacjonalizowane.

    > Jak sie przed tym zabezpieczyc :)

    Kupić skrzyneczkę, czego potrzeba, zakopać w piwnicy i w razie czego
    opróżnić.
    Pomoże przynajmniej na kilka dni.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Przed PITem nie uciekniesz. Przed podatkiem mozesz...
    >>> http://link.interia.pl/f1599