  • 1. Data: 2002-02-13 12:22:41
    Temat: Bezmyslnosc VWBank
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    Jestem na www.vwbankdirect.pl i próbuje do nich znalezc telefon inny niz
    080X.
    Nie ma ani sladu :)
    Rozumiem, ze klienci vwbank maja zakaz opuszczania Polski? :)

    --
    GJ

  • 2. Data: 2002-02-13 13:24:30
    Temat: Re: Bezmyslnosc VWBank
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jestem na www.vwbankdirect.pl i próbuje do nich znalezc telefon inny niz
    > 080X.
    > Nie ma ani sladu :)
    > Rozumiem, ze klienci vwbank maja zakaz opuszczania Polski? :)

    Choc przyznam, ze na maila wyslanego do nich z pytaniem o te numery
    odpowiedzieli w ciagu pól godziny.
    Choc przydalyby sie te numery na www...

    --
    GJ

  • 3. Data: 2002-02-15 00:29:11
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:a4dm32$k81$1@news.onet.pl...

    > Jestem na www.vwbankdirect.pl i próbuje do nich znalezc telefon inny niz
    > 080X.
    > Nie ma ani sladu :)
    > Rozumiem, ze klienci vwbank maja zakaz opuszczania Polski? :)

    Jeszcze kiedys jako klient BPH :))) dzwoniłem na ich numer 080X z Węgier.
    Opłata była chyba jak za normalne międzynarodowe. W tym przypadku pewnie też
    nie będzie problemu

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 4. Data: 2002-02-15 10:46:22
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    > Jeszcze kiedys jako klient BPH :))) dzwoniłem na ich numer 080X z Węgier.
    > Opłata była chyba jak za normalne międzynarodowe. W tym przypadku pewnie też
    > nie będzie problemu

    Raz musialem zaplacic podatek.... a bylem wlasnie wysoko w tatrach...
    wiec aby wydobyc numer do Inteligo inny niz 0800 to trzeba najpierw zadzwonic
    na 0800 z poprawnym loginem i haslem i pogadac z operatorem 8-)) inaczej sie
    nie da....

    Dzwonilem do domu... do do banku.... potem do mnie...
    majac juz numer inny niz 0800 ... zabraklo zasiegu 8-(

    ale jakos sie wreszcie udalo...

    --
    \_/

  • 5. Data: 2002-02-15 12:22:37
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Opłata była chyba jak za normalne międzynarodowe. W tym przypadku pewnie

    Zrozum, ze z zagranicy nie laczy na 080X.

    Przynajmniej z Niemiec.

    --
    GJ