  • 21. Data: 2002-02-14 07:13:20
    Temat: Re: a okradl kogos juz bank w ten sposob?
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    chip napisał(a) w wiadomości: ...
    >hehe naiwny...pomysl tak:
    >Jest 100 000 klientow majacych na koncie, powiedzmy po 2000-3000 tys zl.
    >Bank robi przekret i kazdemu zdejmie powiedzmy ..ok 50 zl co miesiac w
    kilku
    >seroiach..a to po 5 zl a to po 10...tak, ze jak klient nie kontroluje
    >codziennie rachonkow i salda (a wiekszosc z nas nie robi tego) nie zauwazy
    >roznicy...
    >teraz liczymy:
    >100 000 * 50 zł = 5 000 000 zł...to nie mala sumka prawda?
    >A co pujdziesz do sadu o 50 zl czy powiedzmy 5 zl?......a ilu beedzie
> [...]

    Nie musze ,odpowiednie organy same na to wpadna :) Wiesz co to nadzor
    bankowy ?
    Taki bank momentalnie traci licencje i z sadu nie wyjedzie w ciagu 20 lat.
    Inna rzecz ze zrobic twoje wydumane machloje jest naprawde trudno i zadnen
    admin tego nie zrobi.
    Jesli wierzysz w to ze admin moze wszystko w systemie to JESTES W BLEDZIE.

  • 22. Data: 2002-02-14 13:16:58
    Od: "chip" <p...@i...pl>

> [...]
    > Inna rzecz ze zrobic twoje wydumane machloje jest naprawde trudno i zadnen

    W jakim ty swiecie zyjesz....czy ty naprawde w to wierzysz, kto zabierze
    bankowi licencje, czy sadzisz, ze banki nie znaja swoich machloi na wzajem,
    naprawde uwarzasz, ze pies psu ogon urwie?!~ A co z lekarzami, slyszales o
    skazaniu jakiegos lekarza na wiezienie z oskarzenia innego lekarza? Facet za
    duze pieniadze sa w obrocie by nadzor banku cokolwiek zrobil zlego...wierz
    mi, to nie w tych czasach, owszem za PRL-u za przekrety finansowe grozila
    nawet kula w leb, ale nie dzis, dzis mamy kapitalizm i wolnosc....

    > Jesli wierzysz w to ze admin moze wszystko w systemie to JESTES W BLEDZIE.

    A wierzysz, ze nie moze?:)))
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2002-02-14 14:09:49
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    chip napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >mi, to nie w tych czasach, owszem za PRL-u za przekrety finansowe grozila
    >nawet kula w leb, ale nie dzis, dzis mamy kapitalizm i wolnosc....

    Taaa kolega to wyborca Andrzeja L. jak widze. Same spiski przekrety. No coz
    jeszcze zostaje skarpetka.
    Jaki interes ma inny bank w ukrywaniu przekretow konkurencji bo ja nie wiem,
    a tym bardziej ogran urzedowy.
    A lodzkiego pogotowia do tego nie mieszajmy.

  • 24. Data: 2002-02-14 14:16:22
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    > Taaa kolega to wyborca Andrzeja L. jak widze. Same spiski przekrety. No
    coz
    > jeszcze zostaje skarpetka.

    Zadnego nie wybieralem po ferst:)))

    > Jaki interes ma inny bank w ukrywaniu przekretow konkurencji bo ja nie
    wiem,
    > a tym bardziej ogran urzedowy.

    Ta....masz to jak w "banku" organ, jak sama nazwa wskazuje sluzy do
    wzbogacenia sie, a nie docho\dzenia prawdy...kolego:)))

    > A lodzkiego pogotowia do tego nie mieszajmy.

    A kto miesza....ja mowilem o lekarzach a nie o pogotowiu.

  • 25. Data: 2002-02-14 15:25:26
    Temat: Re: Skąd wiem ile mam kasy na koncie ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Feb 2002 16:50:00 +0100, "BAH" <b...@k...chip.pl> wrote:

    >"udowodnili" bo w sądzie przepadną z kretesem.

    Skoro tak, to lecę wykonać duży przelew i potem sru -- bank do sądu i
    niech przepadają...

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 26. Data: 2002-02-14 15:27:10
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Feb 2002 15:52:23 +0100, bromden <b...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >a jak mozesz dowiesc w zwyklym banku?
    >jest jakas roznica?

    Tak. Masz wyciągi, dowody operacji itepe. W moim zwykłym koncie w
    Pekao SA wszelkie operacje w kasie są potwierdzane imiennie...
    Osttanio na życzenie klienta, ale nadal to nie zmienia sytuacji, że
    jeżeli chcę, mogę się pilnować. Problematyczne mogą być wypłaty kartą
    w bankomacie, ale to conajwyżej do 1000zł, więc...

  • 27. Data: 2002-02-14 15:27:54
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Feb 2002 16:09:38 +0100, bromden <b...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >jaki jest pozytek z podpisanego wyciagu, jak dzien po wystawieniu
    >bank sfabrykuje wyplate?

    Bo nie ma potwierdzenia tej wypłaty moim podpisem!

  • 28. Data: 2002-02-14 17:49:19
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ "chip" <p...@i...pl> ]

> [...]
    >mi, to nie w tych czasach, owszem za PRL-u za przekrety finansowe grozila
    >nawet kula w leb, ale nie dzis, dzis mamy kapitalizm i wolnosc....

    Zastanawiam się, w jakim świecie Ty żyjesz. Oczywiście, że bank
    bankowi... etc., ale przecież żaden porządny oszust nie będzie się
    bawił w groszowe przekręty, jeżeli bez większego wysiłku może dostać
    łapówkę za przyznanie dużego kredytu. W tej sytuacji jest nawet
    bezpieczniejszy, bo za łapownictwo ściga się obie strony, więc nie ma
    ryzyka, że kredytobiorca go wsypie.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl

  • 29. Data: 2002-02-14 20:57:14
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > hehe, ja juz mialem nie jedno starcie z bankiem i wierzmi przegralem
    > kazde!!!!!

    Dziwne, zawsze wygrywalem.

    > Podac przyklady")))?

    Tak !

    MichalL

  • 30. Data: 2002-04-14 06:36:06
    Od: l/e/h <l...@...pl>

    "chip" <p...@i...pl> skribis:

    >troche realizmu a mniej reklam....zreszta umowy z bankiem sa tak
    >skonstruowane, ze w umowie bank juz cie okrada:))))
    >Nie wierzysz...to ci udowodnie....jak chcesz:)))))

    udowadniaj :)

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,