  • 1. Data: 2002-02-13 12:42:12
    Temat: Ma ktoś przy sobie regulamin Universa z PBK sprzed fuzji?
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    Miałem kartę Univers ważną do końca stycznia tego roku, a że jej nie
    używałem nie chciałem jej przedłużać. I w grudniu przed świętami
    złożyłem pismo z rezygnacją z karty. A teraz dostaje wyciąg z pobraną
    kasą za następny rok. Z tego co pamiętam to rezygnacja powinna być
    złożona "na miesiąc przed upływem terminu ważności". Pani z PBK
    twierdzi że nie, że to dopiero po fuzji tak jest, a dawniej było "na
    60 dni przed upływem terminu ważności". Może ktoś to potwierdzić?

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    On Wed, Feb 13, 2002 at 01:42:12PM +0100, Krzysiolek wrote:

> [...]
    > twierdzi że nie, że to dopiero po fuzji tak jest, a dawniej było "na
    > 60 dni przed upływem terminu ważności". Może ktoś to potwierdzić?

    Nie mam regulaminu, ale poniewaz tez mi sie omsknela ta karta to chyba
    bylo 60 dni.

    Ale karta ladna ;-)

    --

    --w