  • 21. Data: 2003-12-05 15:32:46
    Temat: Re: a jednak fuzja...
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Bank Śląsko-Wielkopolski lub Bank Ziem Zachodnich lub Bank Piastowski

  • 22. Data: 2003-12-05 15:58:38
    Od: "Fuma K" <k...@w...pl>

    W wiadomości: 6...@n...onet.pl,
    Zostało napisane przez miecznik <m...@p...onet.pl> coś takiego:
    > Bank Śląsko-Wielkopolski lub Bank Ziem Zachodnich lub Bank Piastowski

    Bank Piastowskich Ziem Zachodnich ? => Bank Ziem Odzyskanych ?

    --

    Fuma K

  • 23. Data: 2003-12-05 19:01:14
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik miecznik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > Na jakim TVNie ??? TVN skradł nazwę programu informacyjnego Telewizji
    Wrocław.
    > Tu już od początku lat 90. (jeszcze nawet Polsatu na świecie nie było, a
    co
    > dopiero TVN) zawsze o 18:00 pojawiają się FAKTY.

    Właściwie to w tvn program nazywa się "TVN FAKTY"... Ale i tak: ja się tam
    nie znam ;-)...

  • 24. Data: 2003-12-05 20:31:17
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "Fuma K" <k...@w...pl> wrote:

    > W wiadomości: 6...@n...onet.pl,
    > Zostało napisane przez miecznik <m...@p...onet.pl> coś takiego:
    > Bank Piastowskich Ziem Zachodnich ? => Bank Ziem Odzyskanych ?

    Dobra, dobra... Bo zaraz będzie BPDM [1]

    [1] Bank Powrotu Do Macieży... ;))

    NP: Mercyful Fate tribute

    --
    Though I seek thy hell
    you close the gate before me

  • 25. Data: 2003-12-05 20:44:41
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > jakie EC ? owszem na kartach Maestro ING jest znaczek EC dzieki czemu
    wiem, ze
    > nie zawiedzie mnie ona w Niemczech ale chodzi ci pewnie o KK MC
    Silver.

    Siur, sorry.

    > Wystąp o nią już dzis w BZWBK - dostaniesz jeszcze w XII za pol ceny
    ze zdjeciem
    > i podpisem. Ja w tech chwili widze w podgladzie internetowym obie
    karty bo VC
    > skonczy mi sie w grudniu a juz ze 3 miesiace temu porosilem zeby mi
    jej nie
    > odnawiali.
    >
    > Chyba przejscie z jednej karty na drugą jest szybsze niz cala
    procedura od nowa
    > bo mi zrobili karte w ok 10 dni

    Chwila, moment. Napisz coś więcej. Jakiś czas temu pytałem (e-mail)
    o możliwość zamiany VC na MC (tak na wszelki wypadek, bo z samego
    regulaminu taka możliwość nie wynika, w opisach na www czy może we
    wniosku jest wprost powiedziane, że się nie da, a i z faktu, że to karty
    dwóch różnych organizacji wynika, ze ocenę zdolności kredytowej należy
    przejść od nowa) i uzyskałem odpowiedź jasną do bólu: "zamienić" kart
    się nie da, wszystko trzeba zaczynać od początku (nowy wniosek, nowa
    ocena zdolności kredytowej). Wywalczyłeś prostszy sposób?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl