    From: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: a jednak fuzja...
    Date: Fri, 5 Dec 2003 21:44:41 +0100

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:bqprpg$3n6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jakie EC ? owszem na kartach Maestro ING jest znaczek EC dzieki czemu
    wiem, ze
    > nie zawiedzie mnie ona w Niemczech ale chodzi ci pewnie o KK MC
    Silver.

    Siur, sorry.

    > Wystąp o nią już dzis w BZWBK - dostaniesz jeszcze w XII za pol ceny
    ze zdjeciem
    > i podpisem. Ja w tech chwili widze w podgladzie internetowym obie
    karty bo VC
    > skonczy mi sie w grudniu a juz ze 3 miesiace temu porosilem zeby mi
    jej nie
    > odnawiali.
    >
    > Chyba przejscie z jednej karty na drugą jest szybsze niz cala
    procedura od nowa
    > bo mi zrobili karte w ok 10 dni

    Chwila, moment. Napisz coś więcej. Jakiś czas temu pytałem (e-mail)
    o możliwość zamiany VC na MC (tak na wszelki wypadek, bo z samego
    regulaminu taka możliwość nie wynika, w opisach na www czy może we
    wniosku jest wprost powiedziane, że się nie da, a i z faktu, że to karty
    dwóch różnych organizacji wynika, ze ocenę zdolności kredytowej należy
    przejść od nowa) i uzyskałem odpowiedź jasną do bólu: "zamienić" kart
    się nie da, wszystko trzeba zaczynać od początku (nowy wniosek, nowa
    ocena zdolności kredytowej). Wywalczyłeś prostszy sposób?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl