  • 1. Data: 2003-12-04 00:59:45
    Temat: Millennium VE - w zla strone niestety od 01.04
    Od: "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl>

    Od 01.2004 wyplaty z bankomatow za granica minimum 9PLN, 2.5%.

    To straszne. A bylo tak fajnie. Rownaja do najgorszych :-(

  • 2. Data: 2003-12-04 08:21:26
    Temat: Re: Millennium VE - w zla strone niestety od 01.04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <wasylek@(nospam)clubbing.pl> napisał w wiadomości
    > Od 01.2004 wyplaty z bankomatow za granica minimum 9PLN, 2.5%.
    >
    > To straszne. A bylo tak fajnie. Rownaja do najgorszych :-(

    No to teraz Citkowa Maestro bedzie chyba najoplacalniejsza karta do wyplat z
    bankomatow za granica.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-12-04 08:37:43
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > No to teraz Citkowa Maestro bedzie chyba najoplacalniejsza karta do
    wyplat z
    > bankomatow za granica.

    Cholera, już przełknąłem te 5 zł. a ty nagle taki syf.
    Podajcie warunki tego Maestro z City?

  • 4. Data: 2003-12-04 08:45:49
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bqmrug$ja$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Podajcie warunki tego Maestro z City?

    Zależnie od rodzaju konta:

    http://www.online.citibank.pl/PLGCBContent/consumer/
    polish/docs/konta/oplaty
    /ckonto.pdf
    http://www.online.citibank.pl/PLGCBContent/consumer/
    polish/docs/konta/oplaty
    /cone.pdf
    http://www.online.citibank.pl/PLGCBContent/consumer/
    polish/docs/konta/oplaty
    /cgold.pdf

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-12-04 08:49:36
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > No to teraz Citkowa Maestro bedzie chyba najoplacalniejsza karta do wyplat z
    > bankomatow za granica.

    Co z tego jak ostatnie zmiany spowodowały, że teraz ich konta są ZUPEŁNIE do
    d.....
    Nie martw się ;) Spieprzą i to ;D

    --
    Witek

  • 6. Data: 2003-12-04 08:54:56
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Nie martw się ;) Spieprzą i to ;D

    Nie kracz :) bo o ile dobrze pamietam robiac testy to byla VE Mille, Maestro
    Citi a potem dlugo, dlugo nic :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-12-04 09:08:47
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Zależnie od rodzaju konta:

> [...]
    Zamykam ePKO i w to miejsce otwieram Citi.
    Wczoraj dostałem poleconym pismo z ePKO, że mam podpisać pozwolenie na
    poddanie się egzekucji do 10000 PLN, oni chyba zwariowali.

  • 8. Data: 2003-12-04 09:16:13
    Temat: Re: Millennium VE - w zla strone- citek także ;)
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > Nie kracz :)

    Nie dość że oferta kont kiepska, to (od 12/10 -ustawa o EPI) KK także. Te ich
    6,5zl/mc to jakies nieporozumienie.
    Ja tam zamykam wszystko co możliwe w citi ;)

    > bo o ile dobrze pamietam robiac testy to byla VE Mille, Maestro
    > Citi a potem dlugo, dlugo nic :)

    No jest jeszcze Maestro CitiGold - na całym świecie za free... ale za to kursy
    walut są beznadziejne.
    Całkiem sensownie (do małych kwot) wychodzi e-pakiet oraz DC ;)

    --
    Witek

  • 9. Data: 2003-12-04 09:26:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Całkiem sensownie (do małych kwot) wychodzi e-pakiet oraz DC ;)

    Dla malych kwot to fajnie wychodzila Maestro z ING BSK - (tylko% bez min),
    IMHO kursy Citka na tle innych bankow byly wyjatkowo przyzwoite.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2003-12-04 10:01:09
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał:
    > IMHO kursy Citka na tle innych bankow byly wyjatkowo przyzwoite.

    Ale Gold ma inna tabelę. Wychodziło drożej niż DC, multi/mB, inteligo i coś tam
    jeszcze. Już nie pamiętam dokładnie ale od jakiejś tam kwoty lepiej było
    wypłacać kartą z prowizją m*banków (rozliczaną w euro). Różnica w kursach
    niwelowała prowizje. Chodzi oczywiście o euroland.
    Podobnie KK. IMO KK multi/mB mają całkiem dobre kursy w eurolandzie. Wychodzi
    oczywiście taniej od MC citi i paru innych, a nawet taniej niż DC ;)