  • 1. Data: 2003-12-03 21:34:35
    Temat: KK VISA w Multibanku
    Od: "Krzysiek" <k...@g...pl>

    Mam takie pytanie do posiadaczy KK VISA w Multibanku:

    Jeśli przed pierwszą sesją (czyli rano) wyślę pieniądze z mojego rachunku w
    Multibanku na rachunek KK wydanej przez Multibank, to
    kiedy najwcześniej zobaczę zasilenie Karty przy podglądzie przez internet?

    Obecnie mam ror i KK w sezamie BHP PKB, i terminy są tragiczne.
    A jak jest w innych bankach?
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-12-03 21:55:44
    Temat: Re: KK VISA w Multibanku
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...pl> napisał:

> [...]
    Multibanku na rachunek KK wydanej przez Multibank, to kiedy najwcześniej zobaczę
    zasilenie Karty przy podglądzie przez internet?

    Przelewy ror -> KK są on-line. Czyli spłata pojawi się _natychmiast_ niezależnie
    od pory dnia, także w dni wolne. Podobnie przelewy między rachunkami w
    multibanku (wewnątrz multibanku).
    Ręczna spłata karty dokonywana jest w dniu zlecenia. Jeśli chcesz ręcznie
    spłacić kartę z datą przyszłą -trzeba zadzwonić na multilinie i zapytać o numer
    rachunku karty. Wtedy można zlecić normalnie z datą przyszłą.
    Jest też oczywiście automatyczna spłata karty (do 100%).

    http://mojavisa.pl/?page=faq11#faq05

  • 3. Data: 2003-12-03 23:42:17
    Od: "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl>

    Użytkownik "Witek" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachunku karty. Wtedy można zlecić normalnie z datą przyszłą.
    > Jest też oczywiście automatyczna spłata karty (do 100%).

    wplata na rachunku karty pojawi sie od razu, natomiast z tego co pamietam,
    saldo zadluzenia splaci sie kwota z rachunku KK dopiero gdzies w godzinach
    wieczornych.
    oczywiscie w miedzy czasie mozna zrobic to recznie i wtedy bedzie od razu.

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2003-12-04 08:47:29
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <z...@U...pl> napisał:
> [...]
    > wieczornych.
    > oczywiscie w miedzy czasie mozna zrobic to recznie i wtedy bedzie od razu.

    ???

    Ręczna spłata - jest w pełni on-line - powoduje od razu zmiejszenie salda
    zadłużenia; jest to widoczne na rachunku karty jak i ror.

    Jeśli chodzi o automat, to obciążenie ror następuje w dniu płatności ok. g.
    20.00; po 20.00 spłata jest widoczna na rach. karty i ror. Automat (na razie)
    nie działa w dni wolne. Zatem obciążenie następuje w pierwszy dzień roboczy PO
    dniu płatności.

  • 5. Data: 2003-12-04 17:55:29
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik Witek napisał:

    > Ręczna spłata karty dokonywana jest w dniu zlecenia. Jeśli chcesz ręcznie
    > spłacić kartę z datą przyszłą -trzeba zadzwonić na multilinie i zapytać o numer
    > rachunku karty. Wtedy można zlecić normalnie z datą przyszłą.

    Jak usiłowałem taką informację wyciągnąć z Multilinii w sierpniu to
    twierdzili, że jest to absolutnie niemożliwe i nie można zlecić spłaty
    karty z datą przyszłą.

    pzdr

    Tomek

  • 6. Data: 2003-12-04 18:28:01
    Od: "draculka" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Obecnie mam ror i KK w sezamie BHP PKB, i terminy są tragiczne.

    skrot banku lekko sie chyba rozjechal, ale to szczegol....
    wracajac do meritum - przelewy ror->KK dzialaja on line

    pozdrawiam

    draculka

  • 7. Data: 2003-12-04 18:30:43
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał:
    > Jak usiłowałem taką informację wyciągnąć z Multilinii w sierpniu to
    > twierdzili, że jest to absolutnie niemożliwe i nie można zlecić spłaty
    > karty z datą przyszłą.

    Bo jest to możliwe od niedawna...