    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Żywność na Antylach
    Date: Sun, 08 Mar 2009 09:35:21 +0000

    viper wrote:

    > wszystkiego naj naj życzy szczerze świński ryj viper... a co ty z tym mostem...
    > jak za kilka lat angole zaczną masowo przyjeżdżac na roboty do Polski to z taką
    > znajomością języka nikt ci nie podskoczy he he... a w twojej branży u nas się
    > gwałtownie poprawia... jeszcze tego tak nie widac w dużych miastach, ale w
    > mniejszych to już są prawdziwe paniska...

    czesc viper, przyjade byc moze wczesniej niz sadzisz.
    Za 4 dni staje na dwudniowym posiedzeniu Narodowej Sluzby Zdrowia.
    Bez wzgledu na wynik, skoczy sie moj piekny zywot rentiera gdy ja co
    miesiac
    bralem jakies 27 tys zl za nic nierobienie. A ze wydatki znacznie mi
    spadly to z tego
    wlasnie budowalem moje muzeum sreber uzytkowych angielskich pelna para.
    No ale wszystko co dobre ma swoj koniec tak i ja po 20 miesiacach bede
    musial
    zaczac cos robic aby nie wyladowac pod mostem. O co poszlo? O to, ze
    usilowano
    ze mnie zrobic morderce staruszki a gdy to nie wyszlo to alkoholika. W
    koncu stanelo na tym, ze
    nie nadaje sie bo pyskuje za duzo. Cala zabawa kosztuje juz ok. cwierc
    miliona funtow i ja staje sam
    pko az dwom adwokatom. Do furii ich doprowadzam bo nie pozwalam calej
    sprawy zamiesc po angielsku
    pod dywan. Wierzgam gdy chca mnie zgwalcic, nie tak jak zwyczajni w mym
    fachu perwerci angielscy
    i naduzywacze lekow psychotropowych/alco. Jesli na sprawie beda
    gazeciarze to jeszcze poczytacie o mnie.
    oto masz link, o ile jeszcze sprawny:

    http://swiniopas.is-the-boss.com/Trial.pdf

    fatso