  • Data: 2016-09-28 11:16:49
    Temat: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-28 o 10:41, J.F. pisze:

    > Niby masz racje, nie musimy wszystkiego co zachodnie zawsze kopiowac ...
    > ale jakos tak UKE twierdzi, ze to prawda, przynajmniej w niektorych
    > krajach, i konsumenci tam nie narzekaja, a operatorzy nie bankrutuja :-)

    O proszę, to już nie na zachodzie, tylko w niektórych krajach? Zaraz się
    okaże, że jednak nigdzie. Zatem nie dość, że nie mamy przepisów
    nakazujących zwrot, to się próbuje postępowaniem urzędniczym na siłę
    wymusić takie zachowanie, motywując to, że gdzieś czasem tak jest.
    Paranoja. Może niech zaczną od pokazania, w którym kraju jest full
    nolimit za 5 euro?

    --
    Liwiusz