  • 1. Data: 2003-02-06 15:40:37
    Temat: Zwrot zużytej karty
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Jakie banki w Polsce nie wymuszają na kliencie zwrotu zużytej karty?

    Na razie mBank i Inteligo zostawili mi na pamiątkę kartę, ale oczywiście
    przypomnieli, że należy ją samemu zniszczyć.

    BZ WBK przy zamykaniu konta mi zabrali kartę i przecieli ją na pół.

    A jak się dzieje z odnawianą VE w Lukasie? Czy należy przy odbiorze nowej w
    oddziale oddać starą?

  • 2. Data: 2003-02-06 17:01:24
    Temat: Re: Zwrot zużytej karty
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Piotr Miecznikowski wrote:

    > Jakie banki w Polsce nie wymuszają na kliencie zwrotu zużytej karty?

    wlasciwie to wszystkie, tylko kwestia oplaty za "zgubienie" karty

  • 3. Data: 2003-02-06 17:12:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1tvll$2jr$1@inews.gazeta.pl, Piotr Miecznikowski

    > A jak się dzieje z odnawianą VE w Lukasie? Czy należy przy odbiorze
    > nowej w oddziale oddać starą?

    Nie trzeba, ja sobie zatrzymalem stara.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-02-07 09:35:42
    Od: j...@p...onet.pl

    > Jakie banki w Polsce nie wymuszają na kliencie zwrotu zużytej karty?

    BPHPBK Visa Electron.

    Jacek

  • 5. Data: 2003-02-23 10:44:35
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    > BPHPBK Visa Electron.

    Mastro także.

  • 6. Data: 2003-02-23 13:05:11
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    Dnia 03-02-23 11:44, jo44 wklepał na klawiaturze nastepujące słowa:
    > Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mastro także.

    PeKaO SA - na pewno Maestro, a jak z innymi?
    mBank

    K.

  • 7. Data: 2003-02-23 13:47:32
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:3E58C707.6070707@space.pl, Krystek <k...@s...pl>:
    > Dnia 03-02-23 11:44, jo44 wklepał na klawiaturze nastepujące słowa:

    > PeKaO SA - na pewno Maestro, a jak z innymi?
    > mBank

    Lukas VE.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-02-23 19:19:48
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mastro także.

    mBank (co najmniej VE do eMaksa, eKarta)
    LG (co najmniej Maestro LGnet)
    Inteligo (co najmniej VE)

  • 9. Data: 2003-02-24 08:00:39
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Krystek <k...@s...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:3...@s...pl...

    [...]
    > PeKaO SA - na pewno Maestro, a jak z innymi?

    Ze wszystkimi kartami tego banku jest tak samo :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 10. Data: 2003-02-24 09:46:38
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "jo44"

    > Mastro także.

    tyle bankow juz na mnie "wymuszalo" ale jakos zadnemu sie nie udalo - gubia
    mi sie te karty po terminie waznosci, a bankowi sie takiej przeterminowanej
    nawet nie chce zastrzegac ;-)
    *** blad ***