    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zwrot na kartę i podwójne przewalutowanie
    Date: Fri, 26 Feb 2016 11:04:58 +0100

    On Fri, 26 Feb 2016, Pete wrote:

    > Swego czasu doktoryzowałem się z tematu zwrotu na kartę przy okazji
    > reklamacji takiej sytuacji jak Twoja.
    >
    > W specyfikacji plików MC i Visa transakcja anulowania obciążenia różni się
    > od transakcji uznania karty - więc bank jest w stanie je odróżnić.

    Jeśli są w stanie to odróżnić i jeśli sprzedawca dokonał zwrotu i jeśli mi
    w takiej sytuacji należy się pełny zwrot w walucie prowadzonego konta (3x
    jeśli) to (mała zmiana frontu i powrót do normalnej sytuacji) kij w oko
    mbankowi, że nie zwrócił mi tego automatycznie tylko musiałem składać
    reklamację.

    > Pytanie, jaką operację wyukonał sprzedawca - anulowanie obciążenia czy
    > uznanie karty

    No ok, ale ja tego chyba nie mam jak sprawdzić na wyciągu?