  • 1. Data: 2002-11-07 09:16:35
    Temat: Zwolnienia w Bankach
    Od: "Dżery" <d...@m...pl>

    Serdeczne dzięki wszystkim za informację.
    Ciekawy jestem ile osób zostanie zwolnionych w PKO BP SA.

  • 2. Data: 2002-11-07 09:22:04
    Temat: Re: Zwolnienia w Bankach
    Od: s...@o...pl

    > Serdeczne dzięki wszystkim za informację.
    > Ciekawy jestem ile osób zostanie zwolnionych w PKO BP SA.

    ja też jestem ciekawy

  • 3. Data: 2002-11-07 09:59:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > ja też jestem ciekawy

    A oni to przeciez cxaly czas zwalniaja. Trzebaby popatrzec - to chyba w
    Rzepie bylo - te wszystkie wskaznki.

  • 4. Data: 2002-11-07 23:46:15
    Od: Dawid Świtała <c...@o...pl>

    Użytkownik "Dżery" <d...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Serdeczne dzięki wszystkim za informację.
    > Ciekawy jestem ile osób zostanie zwolnionych w PKO BP SA.

    Ktos kiedys rzucil luzne haslo ze warunkiem restrukturyzacji kadr po ew.
    przejeciu czesci akcji przez "zachodni" bank mialo byc wywalenie 14 tys
    pracownikoow ;(((