  • 1. Data: 2002-11-06 23:02:53
    Temat: Place z Inteligo i ws.pl
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Przegladam sobie strone Inteligo i zauwazylem, ze nie ma ws.pl w spisie
    sklepow obslugujacych place z Inteligo. Z tego co pamietam to byl pierwszy
    sklep, ktory obslugiwal ten sposob platnosci. Kiedy wycofali sie z tego, bo
    jakos umknal mi ten fakt uwadze.

    Pozdr. Michał

  • 2. Data: 2002-11-06 23:03:20
    Temat: Re: Place z Inteligo i ws.pl
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > sklep, ktory obslugiwal ten sposob platnosci. Kiedy wycofali sie z tego,
    bo
    > jakos umknal mi ten fakt uwadze.

    Wycofala sie WP. Nie prowadzi juz swojego sklepu.

  • 3. Data: 2002-11-06 23:13:02
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:aqc76t$451$1@news.onet.pl...
    > bo
    >
    > Wycofala sie WP. Nie prowadzi juz swojego sklepu.

    Sprawdzilem na stronach ws.pl i tam caly czas jest mozliwosc wyboru zaplaty
    przelewem z Inteligo. Dziwne.

    Pozdr. Michał

  • 4. Data: 2002-11-06 23:20:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Sprawdzilem na stronach ws.pl i tam caly czas jest mozliwosc wyboru
    zaplaty
    > przelewem z Inteligo. Dziwne.

    Za diabla nie moge sobie przypomniec gdzie to czytalem - byc moze w
    BiznesNet - ale mowa byla o tym, ze Ws - jako spolka zalezna - miala duze
    straty - pozwalniano wiekszosc pracownikow, a platnosci typu Inteligo, bony,
    BZW BK itp - nie byly dostepne - a celem bla calkowita reorganizacja
    e-commerce (czego dowodem ostatnio list wyslany do uzytkownikow darmowych
    kont na WP).
    Ale wlalzem - i istotnie - wszystko jest tak jak buylo w zakpach - wiec jak
    to ostatecznie jest to juz nie wiem :)

  • 5. Data: 2002-11-07 08:22:48
    Od: o...@p...onet.pl

    Cytat z Inteligo'wej Infolini: