  • 1. Data: 2007-07-31 14:30:23
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    Pieniążki te, tzn 2100 (10%
    > kredytu) od razu daję do ręki temu państwu.

    jak to dajesz "pieniądze państwu"? to biuro kredytowe bierze od klienta
    jakies pieniadze?

    dostają kasę od banku za pośrednictwo, ale nie od klienta!

    ktoś chce Cię w butelkę nabić!

    Jak można być tak naiwnym...dlaczego od razu do banku nie poszłaś?

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2007-07-31 19:51:29
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 16:30 RobertS pięknie wystukał/a:
    > Pieniążki te, tzn 2100 (10%
    >
    > jak to dajesz "pieniądze państwu"? to biuro kredytowe bierze od klienta
    > jakies pieniadze?

    Tak, z tego kredytu miałam im dać do łapy 10%.

    > dostają kasę od banku za pośrednictwo, ale nie od klienta!

    A ten dupek jest właśnie pracownikiem Polbanku (po pracy przyjechał na
    Targową-do tej prywatnej firmy-wypełnić mój wniosek i miał go zawieźć do
    Polbanku), a jego dziewczyna jest pracownikiem tej firmy kredytowej.
    Razem kombinują.

    > ktoś chce Cię w butelkę nabić!
    Toteż poszłam już do prawowitego Polbanku po kredyt. U "tych państwa"
    zrezygnowałam, a zostałam teraz na lodzie.

    > Jak można być tak naiwnym...dlaczego od razu do banku nie poszłaś?

    Nie jestem naiwna. To wszystko działo się w jeden dzień. Na drugi dzień
    byłam już w Polbanku wypełnić i podpisywać wniosek na taki sam kredyt.
    A, że mnie tu także w bambuko zrobiono(kredyt nie na 7 lat tylko na
    rok), to już następny dylemat.

    Na Targowej zrezygnowałam i nie mogłam od tych ludzi odebrać swojego
    zaświadczenia z pracy o zarobkach. Najpierw ta dziewczyna powiedziała,
    że on wziął moje dokumenty ze sobą na urlop, potem jednak (po długich
    pertraktacjach)zadzwoniła do niego i on powiedział, że zostawił w swojej
    pracy przy ul.Sobieskiego i mam tam pojechać. Na Sobieskiego jego
    koleżanki i koledzy szukali i nie było, zadzwonili do niego na komórkę,
    a on, "wielki panocek" kazał mi znowu jechać na tą Targową, bo teczka z
    moim wnioskiem i dokumentami tam nadal się znajdowała. Ta pani, jego
    wspólniczka (i chyba dziewczyna)wreszcie mi to zaświadczenie wydała.

    --
    sigma

  • 3. Data: 2007-07-31 19:52:34
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 16:40 Neko pięknie wystukał/a:

    > Dzisiaj byla u mnie klientka. W oddziale banku Polbank nie zostala poprawnie
    > obsluzona - nie dostala kredytu. Amatorski blad
    > pani przy biurku. Przez moje biuro dostala kredyt na 9,9% i przyniosla
    > mi whisky. :) Lubie jak ludzie sa zadowoleni.

    Podaj adres :-) Będę polecać Twoją firmę :-)

  • 4. Data: 2007-07-31 20:55:34
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Tym bardziej pisz reklamacjie i zazalenie do Polbanku, bo tu widac
    jednoznacznie dzialani na szkode .. Polbanku!
    Wierz mi, ze osoba o ktorj piszesz "panocek" nie bedzie zbyt szczesliwa
    widzac cala ta chistorie w dziale reklamacji...

  • 5. Data: 2007-07-31 21:01:30
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Tym bardziej pisz reklamacjie i zazalenie do Polbanku, bo tu widac
    jednoznacznie dzialani na szkode .. Polbanku!
    Wierz mi, ze osoba o ktorj piszesz "panocek" nie bedzie zbyt szczesliwa
    widzac cala ta historie w dziale reklamacji...

    [Post poprzedni usuniety]

  • 6. Data: 2007-07-31 21:09:58
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Bzdura. Polbank nie podpisuje umow z posrednikami !
    > Nie wiesz - nie zabieraj glosu, bo siejesz zamet.

    Jak to nie? Sam ubiegalem sie o kredyt hipoteczny w Polbanku przez
    posrednika, ale nie skorzystalem z oferty, bo dostalem lepsza.
    I kto tutaj sie nie zna?

> [...]
    > pani przy biurku. Przez moje biuro dostala kredyt na 9,9% i przyniosla
    > mi whisky. :) Lubie jak ludzie sa zadowoleni.

    Bo mi zajady ze śmiechu popękają..."przyniosła mi whisky"
    moze jestes lekarzem?

    RobertS

  • 7. Data: 2007-07-31 21:11:35
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > moim wnioskiem i dokumentami tam nadal się znajdowała. Ta pani, jego
    > wspólniczka (i chyba dziewczyna)wreszcie mi to zaświadczenie wydała.

    OK, jak chcesz kredyt to od razu idz do banku. Z daleka omijaj takich
    kombinatorow!

    RobertS

  • 8. Data: 2007-08-01 00:24:05
    Temat: [OT]Re: Zostałam oszukana
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Tue, 31 Jul 2007 21:01:30 +0000, swen napisał(a):
    [...]>
    > [Post poprzedni usuniety]

    Niezbyt dokładnie widać, bo ciągle jest do odczytania :)

    p. m.

  • 9. Data: 2007-08-01 05:54:55
    Temat: Re: [OT]Re: Zostałam oszukana
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Niezbyt dokładnie widać, bo ciągle jest do odczytania :)

    No to przepraszam bardzo za tego byka:(

  • 10. Data: 2007-08-01 10:08:38
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 22:55 swen pięknie wystukał/a:
> [...]
    > Wierz mi, ze osoba o ktorj piszesz "panocek" nie bedzie zbyt szczesliwa
    > widzac cala ta chistorie w dziale reklamacji...

    To on i chyba ta dziewczyna mi potem utrudnili (tak myślę) załatwienie
    tego kredytu, bo przecież mają dostęp do systemu bankowego (on w tym
    banku pracuje) i wszystkie moje dane osobowe, bo oryginał wniosku
    znajduje się u nich. Ciekawa jestem czy te papiery zniszczą, czy posłużą
    się nimi do jakichś tam machlojek albo do spamu.

    --
    sigma