    From: Sigma <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Zostałam oszukana
    Date: Tue, 31 Jul 2007 21:51:29 +0200

    W dniu 2007-07-31 16:30 RobertS pięknie wystukał/a:
    > Pieniążki te, tzn 2100 (10%
    >
    > jak to dajesz "pieniądze państwu"? to biuro kredytowe bierze od klienta
    > jakies pieniadze?

    Tak, z tego kredytu miałam im dać do łapy 10%.

    > dostają kasę od banku za pośrednictwo, ale nie od klienta!

    A ten dupek jest właśnie pracownikiem Polbanku (po pracy przyjechał na
    Targową-do tej prywatnej firmy-wypełnić mój wniosek i miał go zawieźć do
    Polbanku), a jego dziewczyna jest pracownikiem tej firmy kredytowej.
    Razem kombinują.

    > ktoś chce Cię w butelkę nabić!
    Toteż poszłam już do prawowitego Polbanku po kredyt. U "tych państwa"
    zrezygnowałam, a zostałam teraz na lodzie.

    > Jak można być tak naiwnym...dlaczego od razu do banku nie poszłaś?

    Nie jestem naiwna. To wszystko działo się w jeden dzień. Na drugi dzień
    byłam już w Polbanku wypełnić i podpisywać wniosek na taki sam kredyt.
    A, że mnie tu także w bambuko zrobiono(kredyt nie na 7 lat tylko na
    rok), to już następny dylemat.

    Na Targowej zrezygnowałam i nie mogłam od tych ludzi odebrać swojego
    zaświadczenia z pracy o zarobkach. Najpierw ta dziewczyna powiedziała,
    że on wziął moje dokumenty ze sobą na urlop, potem jednak (po długich
    pertraktacjach)zadzwoniła do niego i on powiedział, że zostawił w swojej
    pracy przy ul.Sobieskiego i mam tam pojechać. Na Sobieskiego jego
    koleżanki i koledzy szukali i nie było, zadzwonili do niego na komórkę,
    a on, "wielki panocek" kazał mi znowu jechać na tą Targową, bo teczka z
    moim wnioskiem i dokumentami tam nadal się znajdowała. Ta pani, jego
    wspólniczka (i chyba dziewczyna)wreszcie mi to zaświadczenie wydała.

    --
    sigma