  • 1. Data: 2007-07-31 14:37:30
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Sigma" <s...@o...pl> napisał

    > W dniu 18 lipca br. załatwiałam kredyt w Biurze Kredytowym przy ul.
    > Targowej 66.

    ---

    Brednie dziewczyno. Posrednik nie pracuje za darmo.
    Polbank NIE podpisuje bezposrednio umow z posrednikami.
    Taki jest po prostu uklad. Inna sprawa - to wysokosc prowizji.
    Powiem tyle - na Slasku jest 3 krotnie taniej. :))

    PS. Nie szukaj dziury w calym. Ktos wykonuje
    prace. Za prace nalezy sie wynagrodzenie. Czesto
    przez agencje mozna wiecej zalatwic nizeli bezposrednio
    w banku. Takich przypadkow znam setki (a moze tysiace? :)

    Neko

  • 2. Data: 2007-07-31 19:31:32
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 16:37 Neko pięknie wystukał/a:

    > Brednie dziewczyno. Posrednik nie pracuje za darmo.
    > Polbank NIE podpisuje bezposrednio umow z posrednikami.
    > Taki jest po prostu uklad. Inna sprawa - to wysokosc prowizji.

    O tak, masz rację. Dlatego poszłam bezpośrednio do Polbanku po kredyt,
    bo niby z jakiej racji mam dawać jakiemuś dupkowi (który jest
    pracownikiem Polbanku) i jego wspólniczce 10% za udzielenie kredytu?
    Ow człowiek po swojej pracy udziela się w tych Kredytach Gotówkowych na
    Targowej, tam wypełnia wnioski (czyli drugi raz, bo pierwszy raz
    wypełnia ta dziewczyna) a potem załatwia kredyt w banku, w którym
    pracuje. Dobrze, że go zapytałam w którym banku będzie podpisywana
    umowa. Jak powiedział, że w Polbanku, to pomyślałam sobie, że przecież
    mieszkam blisko Polbanku i zapytam czy mogę wziąć w Polbanku a
    zrezygnować z tej Targowej. Miałam przy sobie kserokopię wniosku (z
    błędami ortograficznymi!) wypełnionego przez tego nadgorliwego
    pracownika Polbanku-doradcy kredytowego. Obiecano mi taki sam kredyt, na
    84 raty i już czekałam aż wpłyną mi pieniądze na konto. Tak sobie
    czekałam już ponad 2 tygodnie (a miało być chyba 2 dni), wreszcie
    otrzymałam telefon, że dostanę ten kredyt, ale na okres spłaty tylko 1 roku!
    Czyli zostałam oszukana.

    > Powiem tyle - na Slasku jest 3 krotnie taniej. :))

    Na pewno.

    > PS. Nie szukaj dziury w calym. Ktos wykonuje
    > prace. Za prace nalezy sie wynagrodzenie. Czesto
    > przez agencje mozna wiecej zalatwic nizeli bezposrednio
    > w banku. Takich przypadkow znam setki (a moze tysiace? :)

    W swojej pracy, w swoim banku wynagrodzenie jak najbardziej, ale
    kombinowanie pod przykrywką swojej oficjalnej pracy na swoje konto to
    już nie fair.
    Ot, przyjezdny z Krakowa przyjechał "nachapać" się kosztem warszawiaków.

  • 3. Data: 2007-07-31 20:58:18
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Ot, przyjezdny z Krakowa przyjechał "nachapać" się kosztem warszawiaków.

    Tu nie ma znaczenia skad przyjechal czy nie, taka jest swiadomosc wiekszosci
    Polakow!!! To jest przerazajace.
    Popatrz wiekszosc tu piszacych Ciebie stawia jako sama sobie winna!!!
    Czy trzeba cos wiecej dodawac?

  • 4. Data: 2007-07-31 21:14:46
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Brednie dziewczyno. Posrednik nie pracuje za darmo.
    oczywiscie, ze nie, ale dlaczego klient ma mu placic?
    Bank placi posrednikom i nie dotyczy to tylko Polbanku ale i innych bankow.

    > Polbank NIE podpisuje bezposrednio umow z posrednikami.
    podpisuje, mala jest twoja wiedza

    > Taki jest po prostu uklad. Inna sprawa - to wysokosc prowizji.
    > Powiem tyle - na Slasku jest 3 krotnie taniej. :))
    tez nabijasz ludzi w butelke?

    > PS. Nie szukaj dziury w calym. Ktos wykonuje
    > prace. Za prace nalezy sie wynagrodzenie. Czesto
    > przez agencje mozna wiecej zalatwic nizeli bezposrednio
    > w banku. Takich przypadkow znam setki (a moze tysiace? :)

    z doswiadczenia wiem, ze w banku mozna dostac sporo lepsze warunki no i
    posrednik poleca ten kredyt, z ktorego ma najwyzsza prowizje - sprawdzone
    na sobie

    RobertS

  • 5. Data: 2007-08-01 07:37:48
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał

    .
    > podpisuje, mala jest twoja wiedza

    Taaaaa... Podaj przyklad.

    > tez nabijasz ludzi w butelke?

    Nie. Oddluzam.

    > z doswiadczenia wiem, ze w banku mozna dostac sporo lepsze warunki no i
    > posrednik poleca ten kredyt, z ktorego ma najwyzsza prowizje - sprawdzone
    > na sobie

    Bzdura. Moze inni tak robia, ale mnie inni nie interesuja.
    Szkoda, ze masz tak straszne doswiadczenia. Niemalze
    traumatyczne. :)

    Neko

  • 6. Data: 2007-08-01 10:09:27
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-07-31 22:58 swen pięknie wystukał/a:

    Masz rację.

    --
    sigma