  • 11. Data: 2007-08-01 16:11:51
    Temat: Re: Zostałam oszukana
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > To on i chyba ta dziewczyna mi potem utrudnili (tak myślę) załatwienie
    > tego kredytu, bo przecież mają dostęp do systemu bankowego (on w tym banku
    > pracuje) i wszystkie moje dane osobowe, bo oryginał wniosku znajduje się u
    > nich. Ciekawa jestem czy te papiery zniszczą, czy posłużą się nimi do
    > jakichś tam machlojek albo do spamu.

    Na razie to beda siedziec cicho i zadnego glupiego ruchu nie wykonaja. Oni
    wiedza co zrobili ale nie wiedza czy ty wiesz.... Wiec lepiej jest siedziec
    cicho i nie podkopywac pod siebie dolkow, a to by zrobili robiac cos "na
    zlosc" wbrew prawu. Bo obecnie mja super dojna krowe, a wiec zwyklych ludzi,
    potrzebujacych troche gotowki. Majac kogos w banku mozna naprawde niezle
    zarabiac:).
    Teraz to pilka jest po twojej stronie, ty mozesz to rozdmuchac lub dac sobie
    siana na co oni licza i sa na 90% peni, ze tak zrobisz. No bo z bnakiem nie
    wygrasz.... Ale zawsze pamietaj, ze bank to ludzie, to realne nazwiska,
    niczym nie rozniacy sie ludzie od nas poza tym, ze tam pracuja. To tylko
    zalezy od twojej determinacji, wiekszosc ludzi w Polsce jej nie ma,
    zniechecaja sie bardzo szybko w mysl zasady "nie bede sie o pare groszy
    awanturowac bo nie mam czasu" - teraz pomnoz te osoby przez jakies 500 000 i
    zobacz ile tacy cwaniacy zarabiaja na "machaniu reka" pokrzywdzonych.
    Jednaej cechy nauczylem sie w UK, szanowania pieniedzy, tego nuczyli mnie
    anglicy, tu kazdy pen jest niemal ogladany dwa razy zanim sie go wyda, a juz
    bron Boze zaplacic komus za porady czy posrednictwa...
    Oczywiscie, ze mja dostep do twojego wniosku i jak sadze nie tylko! Moim
    zdaniem ten "panocek" pracuje najprawdopodobniej w dziale kredytow czy jak
    go tam zwal. Ale to mozna sprawdzic, bo masz jego nazwisko i dzial gdzie
    pracuje jest prosty do "wyciagniecia":)) (wystarczy troche inwencji
    tworczej).

  • 12. Data: 2007-08-01 17:40:52
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2007-08-01 18:11 swen pięknie wystukał/a:

> [...]
    > go tam zwal. Ale to mozna sprawdzic, bo masz jego nazwisko i dzial gdzie
    > pracuje jest prosty do "wyciagniecia":)) (wystarczy troche inwencji

    Pracuje na dodatek niedaleko mojego domu!!
    Przejeżdzam tamtędy codziennie i nawet nie zwróciłam przedtem uwagi, że
    tam jest oddział Polbanku.

    Narazie zmykam z grupy. Odezwę się za kilka dni.

    Pozdrawiam wszystkich i dziekuję :-)
    Narazie!!

    --
    sigma