  • 1. Data: 2004-08-30 13:36:25
    Temat: Żółkiewicz - WYJAŚNIENIE
    Od: "Piotr Żółkiewicz" <p...@z...pl>

    Drodzy Internauci,

    Nazywam się Piotr Żółkiewicz i poinformowano mnie, że toczy się tu na mój temat
    zażarta dyskusja. Boli mnie to, że tylu ludzie potrafi bezmyślnie szargać
    czyimś imieniem i robic to za jego plecami. Moją skrzynkę pocztową wczoraj
    wieczorem zarzucono dziesiątkami listów z pytaniami. Postaram się na nie tutaj
    w skrócie odpowiedzieć.

    1) Strona jest stworzona dla aktualnych klientów i nie stanowi oferty w
    rozumieniu prawa. Jest tam wyraźnie wyszczególnione, że wpłaty zostały
    wstrzymane więc jak zauwazył którys z rozsądniejszych internautów nawet nie ma
    się jak dać oszukać.

    2) Fundusz istnieje od kilku lat a nie od 2 miesiecy &#8211; wczesniej strona
    funkcjonowała pod innym adresem. Nie jestem osoba wirtualną, posiadamy biura w
    3 miejscach w Warszawie i można zadzwonić lub przyjść i ze mną porozmawiać, co
    zresztą KLIENCI funduszu często robią.

    3) Fundusz działa całkowicie zgodnie ze wszystkimi przepisami prawa
    polskiego oraz prawa zagranicznego na obszarach na których fundusz działa.
    Wśród klientów są również znani prawnicy czy wysocy przedstawiciele policji i
    sprawdzali to wielokrotnie &#8211; każdy nowy klient także może mieć wgląd we
    wszelkie dokumenty.

    4) Pieniądze są całkowicie bezpieczne gdyż są zabezpieczone majątkiem
    funduszu i nie ma mozliwosci straty. Każda wpłata na żądanie zabezpieczana
    jest hipotecznie na nieruchomościach biurowych należących pośrednio do funduszu
    lub innych firm pełniących rolę poręczyciela &#8211; hipoteki wyceniane są często
    nawet na mniej niż 50% ich wartości. Więc bankructwo funduszu to czysty i duży
    zysk dla jego członków.

    5) Wpłaty zostały ograniczone właśnie z tego powodu, że fundusz
    gwarantuje ich bezpieczeństwo własnym majątkiem &#8211; zawsze istnieje gdzieś
    graniczna suma depozytów którą jest w stanie przyjąć &#8211; jej przekraczanie
    narażałoby pieniądze innych na minimalne ryzyko i jest niedopuszczalne i
    niepraktykowane.

    6) Zabawne jest śledzenie mnie poprzez NASK, znajomą mieszkającą w
    Turku, archiwa internetowe, kartoteki policyjne &#8211; przecież można się po prostu
    umówić na spotkanie lub zapytać bezpośrednio mnie.

    7) Panie Anna Pyptiuk faktycznie jest klientka funduszu, zezwoliła na
    upublicznienie tej informacji &#8211; i wbrew temu nad czym zastanawiało się co
    najmniej 10 Internautów nie jest blondynką tylko ma już siwe włosy i jest osoba
    w podeszłym wieku jednak nadal aktywną zawodowo.

    8) Tak to prawda, że fundacja wspiera zarówno ośrodek wychowawczy na
    ochocie jak i wspomnianą przez kogoś w liście akademie menedżerów na Ukrainie &#8211;

    jednak wbrew sugestią nie zamierzam zamieszczać na stronie listy przedsięwzięć
    w które fundacja się angażuje natomiast zachęcam wszystkich do nadsyłania
    nowych pomysłów. Środki jeszcze są.

    9) I na koniec &#8211; drodzy Internauci &#8211; bardzo Was proszę na przyszłość o
    więcej otwartości, rozsądku i zaufania &#8211; a przynajmniej o powściągliwość w
    ocenie czegoś &#8211; o czym nic nie wiecie.

    PS. Nie śledze forum i nie zamierzam więc wszelkie pytania proszę zadawać i
    przesyłac tylko i wyłącznie poprzez mój adres e-mail lub formularz kontaktowy
    na stronie.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Piotr Żółkiewicz

  • 2. Data: 2004-08-30 14:10:46
    Temat: Re: Żółkiewicz - WYJAŚNIENIE
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-30 15:36, kiedy Piotr Żółkiewicz
    napisał(a) rozmaite zaiste rzeczy, a między innymi i to:

> [...]
    > sprawdzali to wielokrotnie &#8211; każdy nowy klient także może mieć wgląd we

    Pytanie mam takie: ile ma wzrostu wysoki przedstawiciel policji?

> [...]
    > nawet na mniej niż 50% ich wartości. Więc bankructwo funduszu to czysty i duży

    Jestem wzruszony, naprawdę i szczerze. Łzy się ze mnie toczą. Gdybyż to
    normalne fundusze tak dbały o człowieka...
    "Nieruchomość biurowa" - nie wiem co to jest, ale brzmi pięknie i
    zachęcająco...

> [...]
    > w które fundacja się angażuje natomiast zachęcam wszystkich do nadsyłania

    Czy te instytucje mają jakieś adresy, żeby można było sprawdzić zakres
    pomocy

    We wogóle (jak rzekł kiedyś klasyk): może to i nieprawda, ale pięknie
    wymyślone.

  • 3. Data: 2004-08-30 14:32:00
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@z...pl news:6c34.0000037c.41332d59@newsgate.onet.pl

    > posiadamy biura w
    > 3 miejscach w Warszawie i można zadzwonić lub przyjść i ze mną
    > porozmawiać, co

    nr tel / fax / REGON / adres ?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 4. Data: 2004-08-30 15:40:39
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 30 Aug 2004 15:36:25 +0200, "Piotr Żółkiewicz"

> [...]
    >3 miejscach w Warszawie i można zadzwonić lub przyjść i ze mną porozmawiać, co

    A możesz podać pełne dane, aby chętni mogli sobie sprawdzić wszystko w
    rejestrze?

    >4) Pieniądze są całkowicie bezpieczne gdyż są zabezpieczone majątkiem
    >funduszu i nie ma mozliwosci straty. Każda wpłata na żądanie zabezpieczana

    jaki jest majątek funduszu?

    >9) I na koniec &#8211; drodzy Internauci &#8211; bardzo Was proszę na przyszłość o
    >więcej otwartości, rozsądku i zaufania &#8211; a przynajmniej o powściągliwość w
    >ocenie czegoś &#8211; o czym nic nie wiecie.

    ależ jak można uczestnikom grupy dyskusyjnej zarzucać brak otwartości.
    A co do zaufania: na nie trzeba zapracować. Taki kraj :-)

    OK, cc:piotr@ itd...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-08-30 15:44:30
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Piotr Żółkiewicz <p...@z...pl> zapodał(a):
> [...]
    > pocztową wczoraj wieczorem zarzucono dziesiątkami listów z pytaniami.
    > Postaram się na nie tutaj w skrócie odpowiedzieć.
    [...]

    3 osoby zadały pytanie Panu Piotrowi... Ciekawy jestem,
    czy doczytali chociaż do końca (chodzi o "p.s.").

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2004-08-30 15:45:19
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 30 Aug 2004 15:36:25 +0200, Piotr Żółkiewicz naskrobał(a):

> [...]
    > 3 miejscach w Warszawie i można zadzwonić lub przyjść i ze mną porozmawiać, co

    jakieś konkrety można ?

> [...]
    > nawet na mniej niż 50% ich wartości. Więc bankructwo funduszu to czysty i duży

    Kolejne deklaracje....

    > 9) I na koniec &#8211; drodzy Internauci &#8211; bardzo Was proszę na przyszłość o
    > więcej otwartości, rozsądku i zaufania &#8211; a przynajmniej o powściągliwość w
    > ocenie czegoś &#8211; o czym nic nie wiecie.

    a są szanse w KONCU na jakieś konkrety kto pan jest i co to za firma-krzak
    bo na razie nawet KRSu nie widać. Na stronie nie ma absolutnie żadnej
    konkretnej informacji o firmie ani panu. Na co pan liczy?

    Dziekujemy za wyjaśnienia ale dalej nie wiemy kto pan jest.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-08-30 15:55:35
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:
    > Dziekujemy za wyjaśnienia ale dalej nie wiemy kto pan jest.

    na pl.biznes.wgpw ktos znalazł wyjasnienie - poniżej cytuję w całości
    *** blad ***

    Koles sie 2 miesiace tmeu wzial za biznes

    Domain object:
    domain: zolkiewicz.pl
    type: CORPORATE
    registrant's handle: crn_pz
    nservers: dns.nano.pl.[81.219.11.216]
    dns2.nano.pl.[212.75.117.70]
    created: 2004.07.01
    last modified: 2004.07.01
    registrar: Cybernetix - Domeny.org

    option: the domain name has not option

    Holder's Contact object:
    company: Piotr Zolkiewicz
    street: ul. Grzybowska 16/22 lok 1310
    city: 00-132 Warszawa
    location: PL
    handle: crn_pz
    last modified: 2004.07.01
    registrar: cybernetix

    Wiadomość napisana przez: "Michał Milicer":

    pozdrw
    adihash

  • 8. Data: 2004-08-30 16:02:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > Wiadomość napisana przez: "Michał Milicer":

    To sa wnioski po dacie zalozenia domeny.
    Mnie zastanawia co innego:

    http://www.kpwig.gov.pl/e2l.htm
    Art. 149. 1. Kto bez wymaganego zezwolenia wykonuje działalność, o której
    mowa w art. 2 ust. 1,
    podlega grzywnie do 5 000 000 złotych albo karze pozbawienia wolności do lat
    5, albo obu tym karom łącznie.
    2. Kto bez spełnienia warunków, o których mowa w art.144a-144c, zbywa tytuły
    uczestnictwa funduszy zagranicznych,
    podlega grzywnie do 5 000 000 złotych albo karze pozbawienia wolności do lat
    5, albo obu tym karom łącznie.

    A ZWLASZCZA!!!

    Art. 149a. Kto, nie będąc do tego uprawnionym, używa w nazwie (firmie),
    reklamie lub do określenia wykonywanej przez siebie działalności
    gospodarczej określeń, o których mowa w art. 11 ust. 4 lub art. 33 ust. 2,
    podlega grzywnie do 1 000 000 złotych albo karze pozbawienia wolności do lat
    2, albo obu tym karom łącznie1.

    co do tworzenia: http://www.kpwig.gov.pl/e2b.htm

    Jednym slowem Pan Zolkiwicz raczej niech sie modli, zeby nie byl ktos zbyt
    dociekliwy ;)
    Prywatnie to on moze inwestowac jak ktos chce mu powierzyc kase, ale taka
    strona internetowa raczej mu nie dodaje splendoru.
    Moim zdnaiem wszystko wyssane z palca i tyle - gosc probuje ratowac twarz.

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-08-30 18:24:55
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 17:55:35 +0200, blad naskrobał(a):

    > na pl.biznes.wgpw ktos znalazł wyjasnienie - poniżej cytuję w całości
    > *** blad ***
    >
    > Koles sie 2 miesiace tmeu wzial za biznes

    jak bym nie generalizował, że data rejestracja strony musi być powiązana z
    datą rozpoczącia DG ale jak widze perełki jak "nieruchmości biurowe",
    "wycena hipotek" "bankructwo to czysty zysk dla członków" (pewnie zarządu
    ;) i w ogóle idea zabezpieczenia hipotecznego wkładów przy bezwładności
    sądów wieczystych w wawie rzędu 6 miesięcy - to mówie PASS.

    w ogóle jak porównać te 'rozwiązania' z typowymi np z

    http://www.efixpolska.com/dokumenty/index.html?id=27
    czy
    http://www.wgi.pl/index_s.php?p=pr_forex

    to jakieś to wszystko dziwaczne.

  • 10. Data: 2004-08-30 18:53:42
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 30 Aug 2004 17:40:39 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    dostałem odpowiedź, hmm jeśli można to tak nazwać...

    >A możesz podać pełne dane, aby chętni mogli sobie sprawdzić wszystko w
    >rejestrze?

    nie ma :-(

    >jaki jest majątek funduszu?

    nie ma :-(