  • 1. Data: 2004-08-30 14:33:08
    Temat: BZWBK powiadomienie sms
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    hejki
    szukam tak sobie po ich stronie i znalezc nie moge. Maja powiadomienie sms w
    przypadku operacji na koncie czy nie? bo to jak rozbudowali kanal
    elektroniczny baaardzo mi sie podoba ale jeszcze te powiadomienie by sie
    przydalo i ludze sie ze po prostu nie moge go znalezc:)))
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2004-08-31 06:10:26
    Temat: Re: BZWBK powiadomienie sms
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Anax WRC said the following on 2004-08-30 16:33:
> [...]
    > elektroniczny baaardzo mi sie podoba ale jeszcze te powiadomienie by sie
    > przydalo i ludze sie ze po prostu nie moge go znalezc:)))

    O ile wiem to nie ma, jest tylko "pytanie-odpowiedź"
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl