  • 1. Data: 2004-08-30 11:20:22
    Temat: gdzie sie przeniesc z BPH ?
    Od: "laik" <f...@p...onet.pl>

    Mam konto w BPH Sezam Srebny za 10 zl miesiecznie, gdzie najbardziej cenie
    limit debetowy 2500zl i obsluge przez internet (obie zalety bez dodatkowych
    oplat). Do tego mam jeszcze karte kredytowa Silver za 75 zl rocznie z limitem
    2300zl i dodatkowym ubezpieczeniem NW. Gdzie sie przeniesc - ktory bank
    zagwarantuje mi nie gorsze warunki na podstawie historii z BPH i bez
    dodatkowych zaswiadczen?

    laik

  • 2. Data: 2004-08-30 11:29:15
    Temat: Re: gdzie sie przeniesc z BPH ?
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    skoro współpraca z bankiem tak dobrze Ci się układa to czemu chcesz się przenieść?

    pozdr
    nod

  • 3. Data: 2004-08-30 12:20:51
    Od: f...@p...onet.pl

    > skoro współpraca z bankiem tak dobrze Ci się układa to czemu chcesz się
    przenieść?

    BPH nadal traktuje mnie jak klienta gorszej kategorii. Obsluga odnosi sie do
    mnie jakby mi robili laske ze trzymam u nich pieniadze. Karte kredytowa
    dostalem tylko dlatego, ze przenosilem ja z innego banku. I moglem z kart
    silver wybrac tylko te afinity z UJ, bo inne sa dla bogatszych gosci. Nie mam
    problemow ze splata zadluzenia KK, debet tez nie wykorzystuje na maxa.

    laik

  • 4. Data: 2004-08-30 12:28:51
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > BPH nadal traktuje mnie jak klienta gorszej kategorii. Obsluga odnosi sie do
    > mnie jakby mi robili laske ze trzymam u nich pieniadze.

    a u mnie w oddziale obsługa jest fantastyczna, jestem klientem już przeszło 3
    lata i nie mogę żadnego złego słowa powiedzieć :)

    pozdr
    nod

  • 5. Data: 2004-08-30 15:53:12
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    Nie mam
    > problemow ze splata zadluzenia KK, debet tez nie wykorzystuje na maxa.

    Może po prostu zmień oddział, który Cię obsługuje

    Adam

  • 6. Data: 2004-08-30 19:00:31
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Może po prostu zmień oddział, który Cię obsługuje

    faktycznie - moze zmien oddzial, np. we Wroclwiu na rondzie albo na Ruskiej
    (WZ) jest OK

    JerzyR

  • 7. Data: 2004-09-01 13:14:10
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał:
> [...]
    mam
    > problemow ze splata zadluzenia KK, debet tez nie wykorzystuje na maxa.

    BPH (jak każdy bank) lubi klientów generujących baaardzo duże obroty i
    spłacających wszystkie wymagalne zobowiązania w terminie. Z kilkuletniego
    doświadczenia wiem, że zainteresowanie klientem jest zazwyczaj wprost
    proporcjonalne do obrotów na rachunku. W przypadku BPH obsługa klientów
    indywidualnych detalicznych jest taka sobie, ale moim zdaniem rekompensują
    to jasne procedury i czytelna TOiP. Jeżeli nie wypłacasz pieniędzy na
    asygnatę lub z obcych bankomatów, w ramach comiesięcznych opłat masz
    wszystkie podstawowe czynności bankowe. Porównaj przez 3 miesiące swój
    rachunek z podobnym, np. za 10 złotych w Reiffeisenie, ale nie teoretycznie
    tylko praktycznie. Potem możesz podzielić się na grupie wnioskami.
    Gwarantuję, że za trochę więcej niż 30 złotych (teoretycznie) będziesz miał
    zupełnie inne spojrzenie na Bank BPH.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

    PS. W przypadku Reiffeisena nie zapomnij o złożeniu wniosku o kartę VISA
    Nowa. Może w ciągu miesiąca uda się im rozpatrzyć Twój wniosek i poczujesz
    radość z niskiego oprocentowania karty.

  • 8. Data: 2004-09-01 13:18:45
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Adam Gentler said the following on 2004-09-01 15:14:
    [...]

    > to jasne procedury i czytelna TOiP. Jeżeli nie wypłacasz pieniędzy na
    [...]

    Masz bardzo wyrafinowane poczucie humoru :-)
    KJ