  • 11. Data: 2004-08-30 19:01:01
    Temat: Re: Żółkiewicz - WYJAŚNIENIE
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 30 Aug 2004 20:53:42 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >nie ma :-(

    uzupełnię: nie ma odpowiedzi, bo majątek - kto wie? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2004-08-30 19:09:46
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:cgvjkr$sg2$1@news.onet.pl...

    > Jednym slowem Pan Zolkiwicz raczej niech sie modli, zeby nie byl ktos zbyt
    > dociekliwy ;)

    Rzecz w tym, ze faktycznie ta jego strona nie jest ofertą. Nie dość, ze nic
    nie oferuje, to nawet adresu tam nie ma, gdzie by taką ofertę zobaczyć.

    > Moim zdnaiem wszystko wyssane z palca i tyle - gosc probuje ratowac twarz.

    Jestem tego samego zdania.

  • 13. Data: 2004-08-30 19:31:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Żółkiewicz" <p...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:6c34.0000037c.41332d59@newsgate.onet.pl...

    > 1) Strona jest stworzona dla aktualnych klientów i nie stanowi oferty w
    > rozumieniu prawa. Jest tam wyraźnie wyszczególnione, że wpłaty zostały
    > wstrzymane więc jak zauwazył którys z rozsądniejszych internautów nawet
    nie ma
    > się jak dać oszukać.

    Zauważyłem to ja, i bardzo cieszę się z tego, że uważasz mnie za rozsądnego.
    Ale mój rozsądek jest na tyle głeboki, że doszczegam, iż Twoja strona może
    stanowić przygotowanie do przestępstwa. W sumie podochoceni klienci będą
    maile słać i zawsze można w drodze wyjątku ...

    > 2) Fundusz istnieje od kilku lat a nie od 2 miesiecy &#8211; wczesniej
    strona
    > funkcjonowała pod innym adresem. Nie jestem osoba wirtualną, posiadamy
    biura w
    > 3 miejscach w Warszawie i można zadzwonić lub przyjść i ze mną
    porozmawiać, co
    > zresztą KLIENCI funduszu często robią.

    Nie wierzę w tę stronę pod innym adresem. Sprawdziłem po nazwach większością
    znanych mi wyszukiwarek. Gdzieś coś by się znalazło. Chyba, że równocześnie
    zmieniłeś nazwę.

    > 3) Fundusz działa całkowicie zgodnie ze wszystkimi przepisami prawa
    > polskiego oraz prawa zagranicznego na obszarach na których fundusz działa.
    > Wśród klientów są również znani prawnicy czy wysocy przedstawiciele
    policji i
    > sprawdzali to wielokrotnie &#8211; każdy nowy klient także może mieć wgląd
    we
    > wszelkie dokumenty.

    Nie przekonasz mnie. Fundusz ma obowiązek na stronie internetowej publikować
    określone sprawozdania. Zobacz art. 219 ustawy o funduszach inwestycyjnych.
    A tego u Ciebie nie ma. Oczywiście mógłbyś to publikować na innych stronach,
    ale tych innych również nie ma.

    > 4) Pieniądze są całkowicie bezpieczne gdyż są zabezpieczone majątkiem
    > funduszu i nie ma mozliwosci straty. Każda wpłata na żądanie
    zabezpieczana
    > jest hipotecznie na nieruchomościach biurowych należących pośrednio do
    funduszu
    > lub innych firm pełniących rolę poręczyciela &#8211; hipoteki wyceniane są
    często
    > nawet na mniej niż 50% ich wartości. Więc bankructwo funduszu to czysty i
    duży
    > zysk dla jego członków.

    Cokolwiek to dziwne. Mechanizmy zabezpieczające wpłaty przewiduje zacytowana
    wyżej ustawa. Nie bardzo widzę to jednostkowe zabezpieczeni każdej wpłaty z
    osobna hipotecznie. Choćby z uwagi na konieczność przerabiania tej
    biurokracji.

    > 5) Wpłaty zostały ograniczone właśnie z tego powodu, że fundusz
    > gwarantuje ich bezpieczeństwo własnym majątkiem &#8211; zawsze istnieje
    gdzieś
    > graniczna suma depozytów którą jest w stanie przyjąć &#8211; jej
    przekraczanie
    > narażałoby pieniądze innych na minimalne ryzyko i jest niedopuszczalne i
    > niepraktykowane.

    Ale to dalej bez sensu. To nie tłumaczy ograniczaniu wpłat od osób
    fizycznych przy braku takich ograniczeń przy osobach prawnych. Jak nie
    mozesz, to po prostu wpałt nie przyjmujesz i już.

    > 6) Zabawne jest śledzenie mnie poprzez NASK, znajomą mieszkającą w
    > Turku, archiwa internetowe, kartoteki policyjne &#8211; przecież można się
    po prostu
    > umówić na spotkanie lub zapytać bezpośrednio mnie.

    Nie można, bo nie każdemu się chce jechać 500 km tylko po to, by Cię
    zobaczyć. Zwłaszcza, ze nawet adresu nie podajesz jawnie.

    > 7) Panie Anna Pyptiuk faktycznie jest klientka funduszu, zezwoliła na
    > upublicznienie tej informacji &#8211; i wbrew temu nad czym zastanawiało
    się co
    > najmniej 10 Internautów nie jest blondynką tylko ma już siwe włosy i jest
    osoba
    > w podeszłym wieku jednak nadal aktywną zawodowo.

    To, jakie ma włosy, to rzecz poboczna. Ważniejsze, czemu pisze z Twojego
    łącza, jak to zbadał jeden z kolegów.

    > 8) Tak to prawda, że fundacja wspiera zarówno ośrodek wychowawczy na
    > ochocie jak i wspomnianą przez kogoś w liście akademie menedżerów na
    Ukrainie &#8211;
    > jednak wbrew sugestią nie zamierzam zamieszczać na stronie listy
    przedsięwzięć
    > w które fundacja się angażuje natomiast zachęcam wszystkich do nadsyłania
    > nowych pomysłów. Środki jeszcze są.

    Trudno mi polemizować. Ośrodków Wychowawczych na Ochocie pewnie jest kilka.
    A enigmatyczna "Akademia menadżerów na Ukrainie" jeszcze trudniejsza do
    wyśledzenia.

    > 9) I na koniec &#8211; drodzy Internauci &#8211; bardzo Was proszę na
    przyszłość o
    > więcej otwartości, rozsądku i zaufania &#8211; a przynajmniej o
    powściągliwość w
    > ocenie czegoś &#8211; o czym nic nie wiecie.

    Jakbyśmy wiedzieli, to by się nikomu nie chciało pisać.

    > PS. Nie śledze forum i nie zamierzam więc wszelkie pytania proszę zadawać
    > przesyłac tylko i wyłącznie poprzez mój adres e-mail lub formularz
    kontaktowy
    > na stronie.

    Twoje prawo i nie zamierzam Cię do tego zmuszać.

  • 14. Data: 2004-08-30 20:52:24
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 30 Aug 2004 21:31:53 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >po prostu
    >
    >Nie można, bo nie każdemu się chce jechać 500 km tylko po to, by Cię
    >zobaczyć. Zwłaszcza, ze nawet adresu nie podajesz jawnie.

    http://www.zolkiewicz.pl/
    Ale: "Dzi? odnotowali?my ponad 300.000 prób połšczenia. Serwer jest
    przecišżony. Proszę spróbować pó?niej. W sprawach logowania prosze
    używać adresów awaryjnych na serwerze w Wielkiej Brytanii podanym w
    umowie."

    (kodowanie znaczków właśnie takie: bez definicji)

    >To, jakie ma włosy, to rzecz poboczna. Ważniejsze, czemu pisze z Twojego
    >łącza, jak to zbadał jeden z kolegów.

    pilnuje kasy? :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-08-30 21:24:57
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 30 Aug 2004 18:02:56 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Jednym slowem Pan Zolkiwicz raczej niech sie modli, zeby nie byl ktos zbyt
    >dociekliwy ;)

    Próbowałem...

    "Numery identyfikacji podatkowej i gospodarczej są do wglądu dla
    klientów i to oni mają traktować sprawe poważnie. Jesli jest Pan
    klientem prosze zwrócic się do osoby wyznaczonej do kontaktów z Panem
    a ona przekaże wszelkie dane o które Pan prosi - jeśli nie jest Pan
    klientem bardzo dziękuje za zainteresowanie."

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2004-08-30 21:41:08
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 30 Aug 2004 23:24:57 +0200, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >"Numery identyfikacji podatkowej i gospodarczej są do wglądu dla
    >klientów i to oni mają traktować sprawe poważnie./.../"

    a może ja się mylę i uczciwy przedsiębiorca może mieć powody do tego,
    aby ukrywać swoją firmę, jak myslicie?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 17. Data: 2004-08-30 22:11:40
    Temat: Re: Żółkiewicz - WYJA?NIENIE
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > a może ja się mylę i uczciwy przedsiębiorca może mieć powody do tego,
    > aby ukrywać swoją firmę, jak myslicie?

    Zgodnie z ustawą o działalności gospodarczej numer NIP jest jawny (REGON
    chyba też), miałem kiedyś kontrolę z US i facet chciał dać mi karę za to, że
    nie umieszczam NIPu na pismach.

  • 18. Data: 2004-08-30 22:26:31
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 31 Aug 2004 00:11:40 +0200, <t...@p...onet.pl> wrote:

    >Zgodnie z ustawą o działalności gospodarczej numer NIP jest jawny (REGON

    to ja wiem, ale chodzi mi raczej o chęć ukrywania go: czy może być
    jakiś racjonalny powód takiego postepowania?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2004-08-30 22:31:01
    Temat: Re: Żółkiewicz - WYJAŒNIENIE
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 23:24:57 +0200, Jarek Andrzejewski naskrobał(a):

    ROFL - no to nie mam pytań.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 20. Data: 2004-08-30 23:08:41
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-31 00:26, kiedy Jarek Andrzejewski
    napisał(a) co następuje:

    > to ja wiem, ale chodzi mi raczej o chęć ukrywania go: czy może być
    > jakiś racjonalny powód takiego postepowania?

    Racjonalnych to można wskazać wiele. Ale żeby jednocześnie był i
    racjonalny i uczciwy, to jakoś nie potrafię.
    Chyba, że cała ta szopka to rzeczywiście jest jakaś dziennikarska
    podpucha i żadnego NIP ani REGONu nie ma. To wtedy jest i racjonalnie, i
    uczciwie, ale za to nieetycznie...