    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Znowu o chipach - [ROR w Kredyt Banku- warto?]
    Date: 4 Jan 2002 13:35:17 +0100

    On Fri, Jan 04, 2002 at 01:23:37PM +0100, MK wrote:

    > Pamietam :).

    ;-)

    > Konsultowalem to kiedys z Renata G. Powiedziala, ze wszystkie
    > nowe POSy z pinpadami moga obslugiwac karty chipowe. Problem lezy po stronie
    > oprogramowania POSa. Otoz oprogramowanie uzywane do pilotazu bylo w taki

    No wiec dlatego twierdze ze nie tylko nowe moga ;-)

    np. do transow po dodaniu pinpada i troche softu mozna zrobic ladnego
    posa chipowego ;-)

    > Jednakze przypominam, ze nawet w przypadku posiadania POSa z oprogramowaniem
    > 'testowym' sprzedawca ZAWSZE powinien uzyc mikroprocesora. Problemem jest
    > to, ze wiekszosc sprzedawcow widzac komunikat "Uzyj mikroprocesora" tylko
    > sie gapi w to i czeka co sie stanie..... Tu chyba zawodzi szkolenie.

    Coz, bez komentarza.

    Dodam tylko ze jak placilem moim dc to byly podobne reakcje - jedna
    kasjerak (auchant czy inny geant) pytala sie drugiej czy akceptuja ;-)

    > Jak juz pisalem, powinni obslugiwac sklep powstal nie tak dawno temu /ok 3
    > m-ce/, wiec POSy powinny byc odpowiednie :). A miejsce chyba tez bardzo
    > dobre z racji tego, ze obok jest wydajacy duzo kart chipowych KB :).

    Miejsce dobre, ale nie zawsze dostajesz najnowsze wersje -
    np. mediamartk stojacy obok mojego domu na poczatku mial posy
    polcardowskie (verifony), potem verifony ckic, potem wspolnie
    polcardowskie bulle i ckic a teraz juz tylko bule polcardu.

    Jakby to glupio nie brzmialo ;-)

    --

    --w