  • Data: 2002-01-07 15:28:11
    Temat: Re: ROR w Kredyt Banku- warto?
    Od: RODi <r...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AMRA napisa?(a):

    > To sobie zobacz jak wyglada www.kredytbank.com.pl - ta strona ma juz 3 rok -
    > bez zadnych zmian.....
    > Jak na podobnej zasadzie bedzie dzialac kb24, to....

    Kb24 bedzie dzialac na nieco innej zasadzie. Przede wszystkim strona
    informacyjna banku www.kredytbank.pl (www.kbsa.pl) ulegnie zmianie i bedzie to
    mini portal...
    Dzialac bedzie takze bankowosc internetowa (www.kb24.pl lub www.24kb.pl)

    > Tam raczej teraz tocza sie wojny podjazdowe z akcjonariuszami i rozwijaja co
    > sie im chwali siec placowek.
    > KB jest fajnym bankiem - bez dwoch zdan i jesli tylko wprowadza te swoje
    > internetowe rzeczy zaraz podejde do siebie i zobacze oferte - bo latac ze
    > wszysktim do oddzialu mi sie nie chce....
    >
    > Obecna strona to wiecej niz wstyd i porazka...

    Zgadzam sie....niestety tym zajmuje sie marketing....

    pozdr
    RODi