  • Data: 2002-01-04 14:22:47
    Temat: Re: Znowu o chipach - [ROR w Kredyt Banku- warto?]
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020104145938.D30426@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Jeszcze nie. Przeciez poza czajnikiem nikt nie wydaje kart
    > produkcyjnie. A czajnik ile ich wydal? Tysiac? Dwa?

    To juz by bylo tyle ile ma w Polsce DC ;-P. Ale wydaje mi sie, ze moze byc
    ich wiecej... KB wydaje karty z chipem od ostatnich dni sierpnia, czyli juz
    4 m-ce. Wg. danych NBP za trzeci kwartal ub.r. we wszreniu w Polsce mielismy

    chip + pasek = 8,851 szt
    chip [bez paska] = 11,182szt
    razem tymi kartami w III kw dokonano 200 075 transakcji na
    kwote 47 658 764 zl

    [tabelka jest pod http://www.faq4pbb.prv.pl/offline.php ]

    Jak zostana ogloszone dane za IV kw bedziemy mogli porownac jak to sie
    zmienia :).

    Maciej