eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZnowu o Paypassach › Re: Znowu o Paypassach
  • Data: 2013-02-20 00:55:45
    Temat: Re: Znowu o Paypassach
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-02-19 20:19, Rafal M pisze:
    > On 18 Lut, 12:00, luc<b...@g...net> wrote:
    >> Samcik o bezdotykowym czyszczeniu kont:
    >>
    >> http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,13417209.html

    [...]

    > Czyli teoretycznie bank odpowiada za operacje zblizeniowe. Pytanie
    > jaka jest praktyka

    W internetowym artykule tego fragmentu nie ma, ale w gazecie drukowanej
    jest: użytkowniczvce karty, której kartę skradziono, bank, przy pisaniu
    przez nią reklamacji, kazał podać dokładne adresy punktów, w których
    nastąpiło użycie skradzionej karty i pisać reklamacje dla każdej
    transakcji oddzielnie. Użytkowniczka mówiła, że w systemie transakcyjnym
    jej banku, dostępnym przez WWW nie ma adresów lokalizacji sklepów.

    Rzecznik mBanku w tekście odparł natomiast, że reklamację za
    nieautoryzowane użycie karty jej prawowity użytkownik powinien składać w
    sklepie, który zaakceptował transakcję, bo to pracownik tegoż sklepu nie
    dochował staranności i nie zweryfikował, czy aby przypadkiem płacąca nią
    osoba jest tą, do której karta faktycznie należy.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1