  • Data: 2013-02-20 13:25:31
    Temat: Re: Znowu o Paypassach
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Feb 2013 11:19:08 -0800 (PST), Rafal M
    <r...@g...com> wrote:

    >/.../W przypadku transakcji zbliżeniowych właściciel nie ponosi tego ryzyka jeśli
    nie doszło do
    >zaniedbań,
    >
    >W przypadku kradzieży karty wyposażonej w technologię PayPass, Bank
    >stosuje ujednolicone zasady odpowiedzialności za transakcje dokonane
    >skradzioną kartą dla wszystkich posiadaczy kart debetowych na zasadach
    >określonych w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach
    >płatniczych."
    >

    >Czyli teoretycznie bank odpowiada za operacje zblizeniowe

    ja wyczytałem coś innego: jeśli masz kartę (nie ukradli Ci), to
    płacisz (no bo niby jak ktoś miałby użyć PP, jeśli nie zaniedbasz
    zabezpieczenia karty przed nieuprawnionym użyciem? :-) ), a jak Ci
    ukradną, to może Cię to kosztować 650 eurosów.

    Dlatego ja dziękuję za taką "wygodę".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski