eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZnowu o Paypassach › Re: Znowu o Paypassach
  • Data: 2013-02-20 07:59:55
    Temat: Re: Znowu o Paypassach
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-02-20 00:55, Krystek pisze:
    > W dniu 2013-02-19 20:19, Rafal M pisze:
    >> On 18 Lut, 12:00, luc<b...@g...net> wrote:
    >>> Samcik o bezdotykowym czyszczeniu kont:
    >>>
    >>> http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,13417209.html
    >
    > [...]
    >
    >> Czyli teoretycznie bank odpowiada za operacje zblizeniowe. Pytanie
    >> jaka jest praktyka
    >
    > W internetowym artykule tego fragmentu nie ma, ale w gazecie drukowanej
    > jest: użytkowniczvce karty, której kartę skradziono, bank, przy pisaniu
    > przez nią reklamacji, kazał podać dokładne adresy punktów, w których
    > nastąpiło użycie skradzionej karty i pisać reklamacje dla każdej
    > transakcji oddzielnie. Użytkowniczka mówiła, że w systemie transakcyjnym
    > jej banku, dostępnym przez WWW nie ma adresów lokalizacji sklepów.
    >
    > Rzecznik mBanku w tekście odparł natomiast, że reklamację za
    > nieautoryzowane użycie karty jej prawowity użytkownik powinien składać w
    > sklepie, który zaakceptował transakcję, bo to pracownik tegoż sklepu nie
    > dochował staranności i nie zweryfikował, czy aby przypadkiem płacąca nią
    > osoba jest tą, do której karta faktycznie należy.

    Skoro sprzedawca powinien sprawdzać tożsamość, to w ogóle po co ładować
    pieniądze w rozwój tego PissPussy, skoro jest on wolniejszy i mniej
    wygodny niż autoryzacja PINem?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1