  • 1. Data: 2003-05-06 05:37:00
    Temat: Znów o KK mB - wymagania
    Od: a...@o...gda.pl

    Witam

    Jest dość rano i może czegoś nie rozumiem. Czy na jakąkolwiek KK w mBanku
    znowu będę potrzebował 120 papierków (niestety !!! jestem DG - ale konto
    firmowe w mB i od nich przelewy ZUS i US). Czy do cholery nie umieją sobie sami
    sprawdzić mojej zdolności kredytowej na tej podstawie ?
    A może jescze jestem senny i nie zrozumiałem tabelki wymaganych dokumentów do
    KK ?

    Pozdrawiam
    Adam Krystek

  • 2. Data: 2003-05-06 06:39:28
    Temat: Re: Znów o KK mB - wymagania
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <a...@o...gda.pl> wrote in message
> [...]
    > sprawdzić mojej zdolności kredytowej na tej podstawie ?
    > A może jescze jestem senny i nie zrozumiałem tabelki wymaganych dokumentów

    Ja też mam wrażenię, że trochę za dużo tych papierków.

  • 3. Data: 2003-05-06 07:32:52
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Czy na jakąkolwiek KK w mBanku
    > znowu będę potrzebował 120 papierków (niestety !!! jestem DG - ale konto
    > firmowe w mB i od nich przelewy ZUS i US).

    A ja się tego spodziewałem, niestety, mBank zawsze był bardzo papierożerny.
    NIe wiem czy pamietacia, jak to kiedys trzeba bylo notarialnie posiwadczac
    aktualnosc swojego Zgłoszenia do wpisu działalności gospodarczej! Wycofali
    się z tego szybciutko.

    Na teraz - Duzo za duzo papierków. Czekam na ofertę innych banków...

    S.

  • 4. Data: 2003-05-06 07:49:39
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    > mBanku
    > sami
    > do
    > >
    > Ja też mam wrażenię, że trochę za dużo tych papierków.

    Pod tym wzgldem sa troche paranoiczni - to samo dotyczy linii kredytowej w
    ekoncie, mbiznesie.
    Wiec jak uruchomia KK to trzeba te cholerne papierki zdobyc i za jednym zamachem
    zalatwic i to i to.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 5. Data: 2003-05-06 08:34:32
    Od: "Radek" <k...@i...pl>

    To jeszcze nic.
    Po kilku konsultacjach z ich pracownikiem z działu kredytów ustaliłem, że
    zamiast PITów z pieczątką mogę przedłożyć zaświadczenie o dochodach za taki
    sam okres, wystawione przez Urząd Skarbowy (IMHO to nawet lepszy papier).
    Oczywiście cały komplet dokumentów przekazałem kurierowi, który
    pieczołowicie wypełniaj kolejne kratki w dokumentach przewozowych,
    zaznaczając, że jest komplet wymaganych papierów.
    Gdy od wizyty kuriera minęły 2 tygodnie, zacząłem się niecierpliwić.
    Zadzowniłem na mlinkę, ale nie wstrzeliłem się w godziny pracy działu
    kredytów (8-16!!!), więc spróbowałem ponownie na drugi dzień.
    Całą rozmowę można określić mianem parodii, ale za dużo by o tym pisać.
    Generalnie mimo dostarczenia kompletu wymaganych dokumentów, który był
    konsultowany z kompetentnym pracownikiem działu kredytów, otrzymałem
    informację, że musze jeszcze dosłać PITy za ten sam okres, za który
    przedstawiłem zaświadczenie o dochodach! Dodatkowo PIT5 za kolejny miesiąc,
    bo już minął kolejny od czasu podpisania papierów (umowy).
    Podziękowałem.
    Skoro nie chcą moich pieniędzy z odsetek, to nie. Dodam tylko, że podobnie
    jak przedmówca, również posiadam konta MBIZNES, EKONTO w tym banku, na które
    wpływają regularnie niemałe kwoty.
    Na szczęście nie potrzebowałem tego kredytu aż tak bardzo, żeby stanąć pod
    ścianą, ale w tej chwili moja opinia o mbanku zdecydowanie się pogorszyła.
    Jestem ich klientem od samego początku i na przestrzeni tych kilku lat mogę
    śmiało stwierdzić, że jest gorzej niż na początku (oferta bogatsza,
    ciekawsza, ale biurokracja i poziom obsługi odstraszają).
    Na szczęście istnieją inne banki, w których nie jestem traktowany tak
    niepoważnie.

    Radek

  • 6. Data: 2003-05-06 08:36:58
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Seb napisał:

> [...]
    > aktualnosc swojego Zgłoszenia do wpisu działalności gospodarczej! Wycofali

    Serio? Robili takie rzeczy? Heh, to nawet trudno sobie wyobrazic. I ktos
    w ogole zalozyl u nich wtedy konto dla DG? Chyba tylko ciezko chory
    maniak mbankowy.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-05-06 09:54:49
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Chyba tylko ciezko chory
    > maniak mbankowy.

    Albo miłośnik notariuszy ;))

    S.

  • 8. Data: 2003-05-06 21:23:59
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Seb" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Chyba tylko ciezko chory
    >
    > Albo miłośnik notariuszy ;))

    Albo krewny notariusza.

    Zadziwia mnie lubość różnych podmiotów do ton papierków, które potem
    zalegają powiększając bałagan i do niczego nie są potrzebne.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2003-05-07 08:39:20
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    podpisującej się "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>. Rzuciłem więc
    wszystko i czytam:

    Pudło - nie może

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 10. Data: 2003-05-07 17:29:59
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    > Siedzę sobie i ciężko pracuję, a tu nagle pojawia się wiadomość od osoby
    > podpisującej się "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>. Rzuciłem więc
    > wszystko i czytam:

    > Pudło - nie może

    Czego nie może? Potwierdzić notarialnie pisma???

    Pozdrawiam,
    Washko