    From: "Radek" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Znów o KK mB - wymagania
    Date: Tue, 6 May 2003 10:34:32 +0200

    To jeszcze nic.
    Po kilku konsultacjach z ich pracownikiem z działu kredytów ustaliłem, że
    zamiast PITów z pieczątką mogę przedłożyć zaświadczenie o dochodach za taki
    sam okres, wystawione przez Urząd Skarbowy (IMHO to nawet lepszy papier).
    Oczywiście cały komplet dokumentów przekazałem kurierowi, który
    pieczołowicie wypełniaj kolejne kratki w dokumentach przewozowych,
    zaznaczając, że jest komplet wymaganych papierów.
    Gdy od wizyty kuriera minęły 2 tygodnie, zacząłem się niecierpliwić.
    Zadzowniłem na mlinkę, ale nie wstrzeliłem się w godziny pracy działu
    kredytów (8-16!!!), więc spróbowałem ponownie na drugi dzień.
    Całą rozmowę można określić mianem parodii, ale za dużo by o tym pisać.
    Generalnie mimo dostarczenia kompletu wymaganych dokumentów, który był
    konsultowany z kompetentnym pracownikiem działu kredytów, otrzymałem
    informację, że musze jeszcze dosłać PITy za ten sam okres, za który
    przedstawiłem zaświadczenie o dochodach! Dodatkowo PIT5 za kolejny miesiąc,
    bo już minął kolejny od czasu podpisania papierów (umowy).
    Podziękowałem.
    Skoro nie chcą moich pieniędzy z odsetek, to nie. Dodam tylko, że podobnie
    jak przedmówca, również posiadam konta MBIZNES, EKONTO w tym banku, na które
    wpływają regularnie niemałe kwoty.
    Na szczęście nie potrzebowałem tego kredytu aż tak bardzo, żeby stanąć pod
    ścianą, ale w tej chwili moja opinia o mbanku zdecydowanie się pogorszyła.
    Jestem ich klientem od samego początku i na przestrzeni tych kilku lat mogę
    śmiało stwierdzić, że jest gorzej niż na początku (oferta bogatsza,
    ciekawsza, ale biurokracja i poziom obsługi odstraszają).
    Na szczęście istnieją inne banki, w których nie jestem traktowany tak
    niepoważnie.

    Radek