  • Data: 2002-12-25 19:17:02
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta36zł;-)
    Od: Nicek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Piotrkiewicz wrote:

    > Warunki były:
    > - automatyczne wznowienie karty, jeśli klient nie złoży innej
    > dyspozycji przed upływem terminu 45 dni do końca okresu ważności karty
    > - za czynności związane z wydaniem i obsługą kart pobierane są prowizje i
    > opłaty zgodne z taryfą
    > - opłaty i prowizje są pobierane zgodnie z taryfą obowiązującą w dniu wykonania
    > czynności.
    > - o zmianach taryfy bank informuje na swoich stronach WWW i przez mLinię.
    > Gdzie widzisz zmianę warunków?

    Czy uważasz, że jeśli wznowienie karty kosztowało 0, a kosztuje 36 to
    nic się nie zmieniło?
    Ja wiem, że wszystko odbyło się zgodnie z punktami regulaminu. Jednak
    postępowianie zgodnie z punktami regulaminu nie wyklucza postępowania
    nieładnego i tak postąpił w tej sprawie mBank. Zwyczajnie wymyśli sobie,
    że będzie taki cwany, ale ta cwaność mu wyjdzie bokiem ponieważ mnóstwo
    klinetów się wkurzy.