  • Data: 2002-12-25 10:37:13
    Temat: Re: Zniknęło mi z konta36zł ;-)
    Od: Nicek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Piotrkiewicz wrote:

    > Przecież każdy klient mBanku, pozwolił mBankowi na automatyczne wznawianie
    > karty, o ile nie 45 dni przed jej wygaśnięciem nie złoży innej dyspozycji.
    > Dlaczego bank ma być upierdliwy? I się jeszcze raz pytać?

    Dlatego że wyrażając zgodę na wznowienie wyrażał zgodę na wznowienie na
    takich warunkach jakie obowiązywały w momencie wyrażenia zgody. Bank w
    istotny sposób zmienił warunki.

    Ja będę składał reklamację w tej sprawie i będę domagał się zwrotu 36 zł
    (jak chcą to niech anulują przy tym wystawioną już kartę).