  • 11. Data: 2003-08-25 16:19:08
    Temat: Re: Znalazłem karty !!!
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    > Przede wszystkim pracownicy Poczty nie zaglądają do przesyłek. Otworzyć
    > przesyłkę można tylko w ściśle określonych przypadkach. Wg badań 99,80 %
    > przesyłek w obrocie krajowym dociera do adresata. Nie ma więc podstawy
    > twierdzić, że gdy się prześle karty pocztą (nawet listem zwykłym) karty nie
    > dotrą do ich użytkownika.
    >
    > Nawet jeśli są zastrzeżone - po co je łamać. Karta to ładna pamiątka :)
    >
    > Jeśli trzeba, to mogę pójść do tego kto karty zgubił i powiedzieć mu z kim i
    > jak ma się skontaktować w sprawie odbioru.
    > Nie mieszkam na Os. Kopernika ale mogę się poświęcić :-)

> [...]

    Jarku, z nieba mi spadłeś!!!

    Jeśliś taki dobry, to podaję adres na priv!

    Wielkie dzięki!

  • 12. Data: 2003-08-25 17:05:22
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

    > Jarku, z nieba mi spadłeś!!!
    >
    > Jeśliś taki dobry, to podaję adres na priv!
    >
    > Wielkie dzięki!

    Chciałbym zobaczyć minę właściciela tych kart ;-)...

  • 13. Data: 2003-08-26 09:31:40
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie żartuj. Policja ma dość zmartwień.
    > Rozumiem, że autor wątku, chce usłyszeć przynajmniej "dziękuje"..od
    > właściciela, choć normalny właściciel jak je zgubił, to je zablokował i
    > stanowią one dla niego sentymentalny śmieć.:-)

    Nie wszystkie karty dają się zablokować, np. miałem kiedyś
    kartę na obiady w stołówce pracowniczej. Gdy zgubiłem,
    dostałem nową, ale powiedziano mi, że stara nadal działa
    i ktoś może jeść obiady na mój koszt.
    Na szczęście nikt się nie skusił. :-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 14. Data: 2003-08-26 14:27:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    25 Aug 2003 14:49:39 +0200, w <4...@n...onet.pl>, "zd9"
    <z...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Znalazłem plik kart bankomatowych i innych.
    > Szukam właściciela z Gliwic, ul. Kopernika.
    > Proszę o kontakt z uczynnym mieszkańcem Osiedla Kopernika o pomoc w
    > zawiadomieniu właściciela zguby.

    tel. 913 -- czynny całą dobę

  • 15. Data: 2003-08-27 12:29:07
    Od: "zd9" <z...@p...onet.pl>

    > tel. 913 -- czynny całą dobę

    ...taaak, ale gostek telefona nie ma - jest takich jeszcze wielu [tepsa zdrowo
    kosi za usługi ;) ]

  • 16. Data: 2003-08-29 19:05:32
    Temat: Finał sprawy (?)
    Od: "." <z...@p...onet.pl>

    Czuję się zobowiązany podziękować forumowiczom za wszystkie porady w sprawie.
    Szczególne podziękowania składam Jarkowi
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=artykul&group=pl.biznes.banki&aid=26206026 ,
    który sponte sua zgłosił się z ofertą powiadomienia właściciela zguby. Mimo, że
    sam nie mieszka na osiedlu Kopernika, jeszcze w tym samym, dniu późnym
    wieczorem (ok. godz.21.30), osobiście pofatygował się do miejsca zamieszkania
    właściciela kart by by mu przekazać pośrednio (samego właściciela nie zastał)
    wiadomość o znalezisku.

    Okazuje się, że ludzie uczynni i bezinteresowni nie zanikli zupełnie. Ta
    świadomość sprawiła, że poprawił mi się humor po medialnym, codziennym zalewie
    informacji o wszelakich aferach w kraju...

    PS.
    Ponieważ do wczoraj nikt nie zgłosił się po zgubę, karty zdeponowano w KM
    Policji. Operacja ta (z dojściem) trwała tylko nieco ponad godzinkę ;).

  • 17. Data: 2003-08-29 19:11:16
    Temat: korekta
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

  • 18. Data: 2003-08-29 19:33:46
    Temat: Re: Finał sprawy (?)
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "." <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ponieważ do wczoraj nikt nie zgłosił się po zgubę, karty zdeponowano w KM
    > Policji. Operacja ta (z dojściem) trwała tylko nieco ponad godzinkę ;).

    To dziwię, że chciało Ci się fatygować.
    Taka długa "akcja". list zwykły z informacją o znalezisku szedłby 1 dzień
    (może 2)

  • 19. Data: 2003-08-29 20:53:21
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    SP9LWH <s...@a...pl> napisał(a):

    > To dziwię, że chciało Ci się fatygować.
    > Taka długa "akcja". list zwykły z informacją o znalezisku szedłby 1 dzień
    > (może 2)

    Nie czytasz dokładnie :)
    Dorosły domownik mieszkający z użytkownikiem znalezionych kart dowiedział
    się, że karty zostały znalezione po upływie ok. 6 godzin i 41 minut od chwili
    ukazania się postu na grupie. List nie dotarłby szybciej.
    Domownik uzyskał jednocześnie informację ustną i pisemną o tym z kim i jak
    należy się skontaktować w celu umówienia miejsca i czasu odbioru kart. A że
    przez kilka dni nikt nie skontaktował się ze znalazcą - karty zostały złożone
    w KM Policji.

  • 20. Data: 2003-08-29 22:25:14
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

> [...]
    chwili
    > ukazania się postu na grupie. List nie dotarłby szybciej.

    Masz rację. Moja wina.
    Rzeczywiście nie policzyłem odstępu czasu Twojej fatygi ukazania się wątku.
    Widziałem tylko daty finału i startu:-)