  • 1. Data: 2003-08-25 12:49:39
    Temat: Znalazłem karty !!!
    Od: "zd9" <z...@p...onet.pl>

    Znalazłem plik kart bankomatowych i innych.
    Szukam właściciela z Gliwic, ul. Kopernika.
    Proszę o kontakt z uczynnym mieszkańcem Osiedla Kopernika o pomoc w
    zawiadomieniu właściciela zguby.

  • 2. Data: 2003-08-25 13:03:47
    Temat: Re: Znalazłem karty !!!
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "zd9" <z...@p...onet.pl> wrote in message
    > Znalazłem plik kart bankomatowych i innych.
    > Szukam właściciela z Gliwic, ul. Kopernika.
    > Proszę o kontakt z uczynnym mieszkańcem Osiedla Kopernika o pomoc w
    > zawiadomieniu właściciela zguby.

    Najlepiej odeslij do banku - adres jest na karcie.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-08-25 13:05:46
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "zd9" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Znalazłem plik kart bankomatowych i innych.
    > Szukam właściciela z Gliwic, ul. Kopernika.
    > Proszę o kontakt z uczynnym mieszkańcem Osiedla Kopernika o pomoc w
    > zawiadomieniu właściciela zguby.

    Masz nazwisko, może znajdziesz telefon w książce telef. TPSA

  • 4. Data: 2003-08-25 13:06:26
    Od: Czarek Gorzeński <c...@u...piwo.org>

    SP9LWH wrote:
    > Użytkownik "zd9" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Masz nazwisko, może znajdziesz telefon w książce telef. TPSA

    A nie prościej załatwić to przez Policję? Chyba nawet KC coś o tej
    formie wspomina...

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 5. Data: 2003-08-25 13:27:42
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@u...piwo.org> napisał w wiadomości
    > A nie prościej załatwić to przez Policję? Chyba nawet KC coś o tej
    > formie wspomina...

    Nie żartuj. Policja ma dość zmartwień.
    Rozumiem, że autor wątku, chce usłyszeć przynajmniej "dziękuje"..od
    właściciela, choć normalny właściciel jak je zgubił, to je zablokował i
    stanowią one dla niego sentymentalny śmieć.:-)
    Bo inaczej wystarczyłoby je oddać, wysłać do banku wydawcy

  • 6. Data: 2003-08-25 14:30:38
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    Wyjaśniłem na forum mBanku:

    mJacek, inwestor i Bazaar napisali:

    "Na każdej karcie bankomatowej jest nadrukowany adres, pod który należy odesłać
    znalezioną kartę"
    "...albo zanieść do najbliższego banku oznaczonego znakiem VISA LUB EM"
    "Jeśli jesteś z Gliwic i znasz nazwisko i dokładny adres to po prostu podjedź
    do niego. Albo przedzwoń i go poinformuj. Jeśli jesteś z innego miasta, podrzuć
    dane na priva, a ja spróbuję go powiadomić."

    Dzięki za porady, ale:
    1.Właściciel nie ma tel.stacjonarnego; czy ma komórkę - trudno sprawdzić.
    2.Tych kart jest spora grupka - wysyłka każdej na inny adres to trochę jednak
    skompliwowane.
    3.Niektóre, np. karta czipowa Kasy Chorych, adresu nie podają.
    4.Adres właściciela mi jest znany, ale nie mogę w tej chwili przywieźć mu do
    domu.
    5.Sądzę, że właściciel wolałby dostać zgubę szybko, niż starać się o dublikat
    (o ile jeszcze je nie "pozastrzegał".

    Hackerze, za taką radę w piekle będą Cię smarzyć ;)

    Pzdr.

  • 7. Data: 2003-08-25 15:01:18
    Od: "AS" <a...@p...onet.pl>

    > Masz nazwisko, może znajdziesz telefon w książce telef. TPSA

    Książka telefoniczna pod adresem:
    http://www.ditel.com.pl/

  • 8. Data: 2003-08-25 15:40:37
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Piotr "Kazimierz" Kuźmiak napisał:

    > "zd9" <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Najlepiej odeslij do banku - adres jest na karcie.

    A moze przedtem je polamac? Zeby pracownik poczty lub ktos inny po
    drodze nie ulegl pokusie sprawdzenia czy dzialaja? Co o tym myslicie?
    Jak rozumiem sprzedawca w sklepie ma prawo zniszczyc karte w razie
    podejrzen ze jest kradziona? Karty powinny byc przez wlasciciela
    zastrzezone, wiec pewnie i tak bedzie mial nowe...

    Miko

  • 9. Data: 2003-08-25 15:45:08
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    Oj, zapomniałem podziękować za rady TUTEJSZYM forumowiczom :(

    Dziękuję za zainteresowanie!

    PS.
    - pomoc policji brałem pod uwagę. Odczekam do jutra.

  • 10. Data: 2003-08-25 15:57:59
    Od: "Jarosław Łysio" <j...@N...gazeta.pl>

    MiKo <m...@n...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > podejrzen ze jest kradziona? Karty powinny byc przez wlasciciela
    > zastrzezone, wiec pewnie i tak bedzie mial nowe...

    Przede wszystkim pracownicy Poczty nie zaglądają do przesyłek. Otworzyć
    przesyłkę można tylko w ściśle określonych przypadkach. Wg badań 99,80 %
    przesyłek w obrocie krajowym dociera do adresata. Nie ma więc podstawy
    twierdzić, że gdy się prześle karty pocztą (nawet listem zwykłym) karty nie
    dotrą do ich użytkownika.

    Nawet jeśli są zastrzeżone - po co je łamać. Karta to ładna pamiątka :)

    Jeśli trzeba, to mogę pójść do tego kto karty zgubił i powiedzieć mu z kim i
    jak ma się skontaktować w sprawie odbioru.
    Nie mieszkam na Os. Kopernika ale mogę się poświęcić :-)