  • 21. Data: 2013-03-29 10:07:52
    Temat: Re: Zmiany w Synku!
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 29 Mar, 09:55, Zibo <z...@g...com> wrote:

    > PGiNG nie robi problemów ze zwrotem bardzo, bardzo dużych nadpłat?
    > Wystarczy wypełnić wniosek?

    Tego nie wiem - ale BOK robi płatność na określoną kwotę, więc z
    nadpłatą może być ciężej.

    mucher

  • 22. Data: 2013-03-29 10:14:02
    Od: damian <d...@g...com>

    W dniu piątek, 29 marca 2013 09:27:41 UTC+1 użytkownik mucher napisał:

    > Ale naliczał chyba na tyle dużą prowizję, że i tak się to nie
    >
    > opłacało. Gdyby nie ten wymóg pensji, dałoby się przeżyć - co ciekawe
    >
    > w starym Aliorze nie ma ani limitu rocznego a i kryteria do zwrotu są
    >
    > od niedawna - i luźniejsze (ciekawe do kiedy).
    >

    > mucher

    Dużą prowizję? 49 groszy w moim przypadku. To przy zwrocie ponad 200 zł nie jest
    dużo.

  • 23. Data: 2013-03-29 10:55:42
    Od: AdIk <a...@x...pl>

    W dniu 2013-03-29 09:55, Zibo pisze:

    > PGiNG nie robi problemów ze zwrotem bardzo, bardzo dużych nadpłat?
    > Wystarczy wypełnić wniosek?

    Nie robią - oddają nawet np. 2k ;)

  • 24. Data: 2013-03-29 11:01:57
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu piątek, 29 marca 2013 10:55:42 UTC+1 użytkownik AdIk napisał:

    > Nie robią - oddają nawet np. 2k ;)

    Pytam o kwoty rzędu 25k

  • 25. Data: 2013-03-29 11:16:42
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-03-29 06:01, TrzyLinie pisze:
    > zespół bankofcóf
    Nie chciało się chodzić na lekcje a kury i kaczki na pamięć znały drogę
    do szkoły?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 26. Data: 2013-03-29 12:04:03
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "damian" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udostępnia płatności kartami za gaz.
    --------

    W aplikacji PGNIG mozliwosc placenia kartami obciazona jest prowizja, nie
    stala kwota. Bill daje stala prowizje 0,97 dla mastercarda.

  • 27. Data: 2013-03-29 16:31:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.03.2013 12:04, Krzysztof pisze:
> [...]
    >
    > W aplikacji PGNIG mozliwosc placenia kartami obciazona jest prowizja, nie
    > stala kwota. Bill daje stala prowizje 0,97 dla mastercarda.

    Hint - "place z alior sync" i masz 50 groszy.

  • 28. Data: 2013-03-29 16:34:00
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.03.2013 10:14, damian pisze:
    > Dużą prowizję? 49 groszy w moim przypadku. To przy zwrocie ponad 200 zł nie jest
    dużo.

    Od platnosci karta jest prowizja 1,55%. Od "e-przelewu" jest 50 groszy.

  • 29. Data: 2013-03-29 16:41:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zibo napisał(a) :

    > Pytam o kwoty rzędu 25k

    To pewnie zależy, ile procentowo to jest więcej od Twojego
    "zwykłego" rachunku :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 30. Data: 2013-03-29 17:46:04
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Najistotniejsza info - zmiany obowiazuja dla tych mieli konto otwarte
    > przed 1.04.2013 dopiero od 1 czerwca 2013.
    > Wiec jest czas spokojnie na pobranie CB do konca tego czasu i czas na
    > przestanie jego uzywania.

    Zawsze mogą przeprowadzić najnowsze badania wśród klientów i przypadkiem
    wyjdzie im że klienci mają w dupie Synka (czytaj - klienci nie są
    zainteresowani tą usługą), no i skrócą ten okres.

    Darek