  • 1. Data: 2013-03-28 20:31:47
    Temat: Inteligo, pierwsze wrażenia.
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Skuszony gruperem zaczynam drugą przygodę z Inteligo. Od dawnych czasów
    zmieniło się sporo i nie na lepsze, przynajmniej jeśli chodzi o
    interfejs. Też króluje niezbyt potrzebna grafika i pierdółki. A że
    nastawiony jestem tylko na wiśnie, więc od razu kombinowanie, co zrobić,
    wyssać jak najwięcej.

    A więc po pierwsze - co oznacza zapis w TOiP: "12. Opłata za kartę
    pobierana będzie począwszy od drugiego okresu miesięcznego następującego
    po okresie miesięcznym, w którym karta została wydana." wraz z punktem
    "02. opłaty miesięczne naliczane są osobno dla każdego konta i pobierane
    z góry ostatniego dnia poprzedniego okresu miesięcznego za każdy
    rozpoczęty następny okres miesięczny"? Czyli że co - za pierwszy okres
    mi pobiorą pod szyldem, że jest to opłata "z góry" za drugi? A może
    pobierają opłatę, a potem, jak się dokona transakcji, to zwracają? Bo
    niby skąd mają wiedzieć, że "wyrobię" setuchnę, czy nie?

    No to dzwonię do nich i... szok! Po 35 minutach rozmowy z ich
    konsultantką, zadając pomocnicze pytania, przedstawiając mój punkt
    widzenia z różnych stron, odwołując się do regulaminu, zdrowego
    rozsądku, kobiecej intuicji, logiki i sensu udało mi się uzyskać takie
    oto odpowiedzi:

    "Opłata pobierana jest Z GÓRY, ale o tym, czy jest pobrana decyduje
    poprzedni okres miesięczny" (obłędna konstrukcja logiczna).

    "Opłata jest więc pobrana za drugi okres miesięczny, pierwszy jest wolny
    od opłat, ale trzeba 'wyrobić' w nim te 100 zł, aby nie pobrano opłaty
    za drugi okres" (wrrrr!)

    "Okresy miesięczne to nie jest miesiąc kalendarzowy, tylko miesiąc liczy
    się od daty założenia konta" (można to znaleźć w "Szczegółach rachunku").

    "Liczy się data księgowania operacji kartowej, nie data wykonania
    transakcji".

    A więc - drodzy łowcy wiśni - nie dajmy się zwieźć i zachowajmy czujność!
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2013-03-28 20:41:25
    Temat: Re: Inteligo, pierwsze wrażenia.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzexs wrote:
> [...]
    > transakcji".
    >
    > A więc - drodzy łowcy wiśni - nie dajmy się zwieźć i zachowajmy czujność!

    Zawsze tak było i nic sie nie zmienilo.
    Interface tez jest taki sam po za kosmetycznymi poprawkami
    Jedynie co dopracowali, to filtrowanie historii, ale ofx czy qfx dalej
    nie potrafią zaimplementować sieroty.