  • 1. Data: 2013-03-28 16:50:09
    Temat: Alior Sync
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Mam konto w mBanku. Zaintrygowała mnie reklama AliorSync, zwłaszcza te
    błyskawiczne przelewy, co prawda tylko 10 za darmo, ale zawsze coś. Warto?

  • 2. Data: 2013-03-28 17:06:12
    Temat: Re: Alior Sync
    Od: Marek <k...@b...pl>

    W dniu 2013-03-28 16:50, Ignacy pisze:
    > Mam konto w mBanku. Zaintrygowała mnie reklama AliorSync, zwłaszcza te
    > błyskawiczne przelewy, co prawda tylko 10 za darmo, ale zawsze coś. Warto?

    Tą usługą nie są objęte wszystkie banki, gdzieś na stronie mają listę
    tych do których można wysyłać przelewy.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2013-03-28 17:19:42
    Od: "C." <c...@g...com>

    > Zaintrygowała mnie reklama AliorSync, zwłaszcza te błyskawiczne przelewy

    Miałem tam kiedyś konto na próbę, między innymi założone z myślą o błyskawicznych
    przelewach. Przyjmijmy że miałem pecha, ale praktycznie w 70% większych kwot (rzędu
    2000 zł) nie dawało się przesłać i system proponował normalny przelew bo "w tej
    chwili z powodów technicznych nie jest możliwe zrealizowanie przelweu
    błyskawicznego".

    Jak tak za każdym razem miałem się zastanawiać czy tym razem zadziała to i usługa
    mnie w pewnym momencie zmęczyła a samo konto zamknąłem. Moim zdaniem jeśli to ma być
    dla tych przelewów to nie warto

    C.

  • 4. Data: 2013-03-28 18:33:32
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Mam konto w mBanku. Zaintrygowała mnie reklama AliorSync, zwłaszcza te
    > błyskawiczne przelewy, co prawda tylko 10 za darmo, ale zawsze coś. Warto?

    Ja również miałem konto w mBanku, a teraz mam w Syncu.

    A te przelewy to chała. Działa tylko do wybranych banków i to akurat nie
    tych, które by się mi przydały.

    A przeniosłem ze względu na darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów bez
    warunków, zwrot za zakupy on-line i nieco lepsze oprocentowanie.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2013-03-28 19:47:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Ignacy napisał(a) :
    > Mam konto w mBanku. Zaintrygowała mnie reklama AliorSync, zwłaszcza te
    > błyskawiczne przelewy, co prawda tylko 10 za darmo, ale zawsze coś. Warto?

    Do przedmówców dodam jeszcze, że w niektórych bankach przelewy
    działają tylko w godzinach "roboczych". Czyli zapomnij o przelewach
    w weekendy czy w nocy.
    Listę banków i godzin znajdziesz na stronie:
    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki
    No i nie da się wykonać przelewu błyskawicznego z tytułem z polskimi
    znakami diakrytycznymi. Nie, bo nie i już. Taki ficzer ;-)

    Do powyższego dodam jeszcze tragiczny interfejs napisany na kolanie
    przez średnio uzdolnionego gimnazjalistę. Gdyby nie płacili mi za
    testowanie tego systemu w wiecznej wersji beta, to bym już dawno
    porzucił ten bank w cholerę - tak jest to denerwujące.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2013-03-28 19:56:51
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
> [...]
    > testowanie tego systemu w wiecznej wersji beta, to bym już dawno
    > porzucił ten bank w cholerę - tak jest to denerwujące.

    uuuuu... co ja widzę w następnym wątku... Przestają płacić. W każdym
    razie ochłapy. To chyba powiemy adieu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2013-03-28 19:59:54
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > testowanie tego systemu w wiecznej wersji beta, to bym już dawno
    > porzucił ten bank w cholerę - tak jest to denerwujące.

    Nie zgodzę się z tobą. Ja uważam, że ich interfejs jest napisany przez
    niespełnionego plastyka, który swoje wizje próbuje wcielić w życie za
    pomocą flasha. A że są to wizje plastyczne (być może wsparte różną
    chemią) oderwane nieco od rzeczywistości, a nie programistyczne,
    nastawione na wygodę użytkowania, to wyszło to, co wyszło...

    I tak znacząca ilość opcji działa!

    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2013-03-28 21:32:04
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Grzexs napisał(a) :

    > Nie zgodzę się z tobą.

    Nie zgodzę się z Twoim niezgodzeniem :-)
    Niżej szczegóły.

> [...]
    > chemią) oderwane nieco od rzeczywistości, a nie programistyczne,
    > nastawione na wygodę użytkowania, to wyszło to, co wyszło...

    Graficznie to mnie nie interesuje.
    Żeby wykonać 1 przelew muszę stracić jakieś 10 razy więcej czasu niż
    w innych bankach:
    - każdorazowe klikanie by zatwierdzić każdą wprowadzoną pozycję i
    czekanie aż łaskawie załaduje się skrypt, w tym niemożliwość
    pominięcia niektórych kroków, np. wpisanie maila - i tak muszę kliknąć
    - nie można operować samą klawiaturą - co i rusz trzeba sięgać po mysz
    - brak kursora w oknie kodu SMS-owego, przy zatwierdzaniu przelewu -
    znowu muszę łapać za mysz i szukać kursora myszy!
    - kretyńskie zatwierdzanie "czy na pewno chcesz się wylogować? może
    jednak nie? zastanów się"

    Niemożliwość zaznaczenia tekstu do skopiowania...

    ... i wiele, wiele innych

    > I tak znacząca ilość opcji działa!

    A mógł zabić.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2013-03-28 22:58:05
    Od: "Ignacy" <n...@s...ignacy>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A te przelewy to chała. Działa tylko do wybranych banków i to akurat nie
    > tych, które by się mi przydały.

    Zostaje przy mBanku, z błyskawicznych przelewów bardziej to potrzebuję, aby
    to na moim koncie pojawiały się błyskawicznie.
    No cóż, trzeba poczekać, aż wszystkie banki będą miały te przelewy w
    standardzie za darmo.