  • 41. Data: 2013-03-31 22:59:30
    Temat: Re: Zmiany w Synku!
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2013-03-31 18:57, xbartx pisze:
    > Zobacz ilu klientów już złapali. To, że na tej grupie jest gro osób,
    > która zamknie tam rachunek z początkiem czerwca nic nie zmieni, bo to
    > będzie raptem ile? Kilkadziesiąt czy może kilkaset rachunków - czyli nic.
    > Zobacz na przykład taty Aliora - stało im się coś jak pogorszyli ostatnio
    > ofertę? Były chyba całe dwa albo cztery posty wkurzonych ludzi na grupie,
    > którym to po prostu umknęło.
    > Przekieruje teraz Synek pieniądze z MB na reklamy w necie/radio/tv i już.

    Sync miał jednak inny target i dlatego wydaje mi się że odpływ klientów
    będzie znaczący. Obecna zmiana to strzał w stopę pod każdym względem :
    eliminują osoby bez dochodów (brak wpływu wynagrodzenia), a jak ktoś ma
    sensowne dochody to raczej nie będzie ich przelewał do wirtualnego
    Sync'a bez oddziałów.

    Mr. Owl

  • 42. Data: 2013-04-01 10:29:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 31 Mar 2013 22:59:30 +0200, Pan Sowa napisał(a):

> [...]
    > eliminują osoby bez dochodów (brak wpływu wynagrodzenia), a jak ktoś ma
    > sensowne dochody to raczej nie będzie ich przelewał do wirtualnego

    Wątpię. Przy pierwszy utrudnieniu MB (bodajże styczeń) już duża część
    młodych ludzi nie łapała się i te nowe warunki w zasadzie nic nie
    zmieniają, bo dalej się nie łapią. I co, stało się coś? Ja mam akurat
    dobry kontakt z kilkoma młodymi ludźmi przed 20-tką i żadne z nich nie
    zamknęło Synka, chociaż żałowali tego allegro i MB, bo nadal to jest
    "fajne" konto. Tylko jedna osoba z nich korzysta z info jakie im podsyłam
    odnośnie, jak to zwykło się tu mawiać "bankowych wisienek" reszta ma
    raczej jedno konto i nie wnika. Tutaj chyba musiałaby się przetoczyć
    jakaś grubsza kampania przez "społecznościówki" a la "anty nc+" to może
    by coś z tego było (w sensie odpływ klientów). A tak to nie sądzę.

    --
    xbartx

  • 43. Data: 2013-04-01 10:34:51
    Od: raadaar <r...@o...pl>

    xbartx <b...@h...net> Wrote in message:
> [...]
    > zmieniaj?, bo dalej si? nie ?api?. I co, sta?o si? co?? Ja mam akurat
    > dobry kontakt z kilkoma m?odymi lud?mi przed 20-tk? i ?adne z nich nie
    > zamkn??o Synka, chocia? ?a?owali tego allegro i MB, bo nadal to jest
    > "fajne" konto. Tylko jedna osoba z nich korzysta z info jakie im podsy?am
    > odno?nie, jak to zwyk?o si? tu mawia? "bankowych wisienek" reszta ma
    > raczej jedno konto i nie wnika. Tutaj chyba musia?aby si? przetoczy?
    > jaka? grubsza kampania przez "spo?eczno?ciówki" a la "anty nc+" to mo?e
    > by co? z tego by?o (w sensie odp?yw klientów). A tak to nie s?dz?.

    Konta pewnie zostan?, z tym ?e "wydmuszki". Ja w cztery miesi?ce
    wykorzystam limit, a potem wynagrodzenie poszuka nowej
    promocji...

    --

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 44. Data: 2013-04-01 11:24:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Apr 2013 10:34:51 +0200, raadaar napisał(a):

    > Konta pewnie zostan?, z tym ?e "wydmuszki". Ja w cztery miesi?ce
    > wykorzystam limit, a potem wynagrodzenie poszuka nowej promocji...

    IMO to już lepiej niech Twoje wynagrodzenie teraz poszuka promo w BZWBK a
    z Synkiem zakombinuj jakoś inaczej.

    --
    xbartx

  • 45. Data: 2013-04-01 11:51:34
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Mon, 1 Apr 2013 08:29:10 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Tutaj chyba musiałaby się przetoczyć
    > jakaś grubsza kampania przez "społecznościówki" a la "anty nc+" to może
    > by coś z tego było (w sensie odpływ klientów). A tak to nie sądzę.

    Nie przypuszczam, by coś to dało, a nawet, by miało sens. W przypadku nc+
    chodziło o zabieranie klientom znacznie większej kasiory, niż wcześniej, i
    to bez wyraźniej zgody klienta (swoją drogą, ciekawe jak oni chcieli
    wybronić to w sądzie i w UOKiK-u). I - owszem, wzbudziło to zrozumiałe
    protesty.

    W AS po prostu pacjentom trudniej będzie wydębić kilka złotych od banku i
    limit na osobę znacznie spadnie, a "niezarobienie" jakoś mniej boli, niż
    wysupłanie własnych kilku złotych.

    Ze swej strony, i tak jestem zdziwiony, że tak długo utrzymywali cały ten
    wesoły kramik. Widać natomiast, że AS nie ma żadnego pomysłu ani na siebie,
    ani na cały bałagan, który udało im się zrobić.

    Po tych wszystkich zmianach nawet nie byłoby to takie złe konto. Tyle że
    interfejs jest wpieniający (mobilny jeszcze bardziej), natychmiastowe
    przelewy tak bardziej nie działają, niż działają, no i zbyt duże
    niebezpieczeństwo, że za dwa miesiące znów z czymś dowalą do pieca.

    AK

  • 46. Data: 2013-04-01 13:40:06
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "raadaar" ...

    Ja zamknalem w Sylwestra.
    Bo:
    - za duzo kombinowania
    - zapomniana wydmuszka jest b. niebezpieczna.

    --
    T.F.

  • 47. Data: 2013-04-01 17:22:47
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Apr 2013 11:51:34 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

> [...]
    > wcześniej, i to bez wyraźniej zgody klienta (swoją drogą, ciekawe jak
    > oni chcieli wybronić to w sądzie i w UOKiK-u). I - owszem, wzbudziło to

    No ja twierdzę, tak jak Ty, że oferta Synka była czasowa a i tak
    stosunkowo długo pociągnęła, co powinno cieszyć, więc teraz te wszystkie
    dąsy są bez sensu. To "anty nc+" podałem bardziej jako przykład, że jak
    się zrobi coś chwytliwego, to w spełocznościówka można szybko szum
    zrobić, bo kliknięcie "lubię to" praktycznie nic nie kosztuje. A czy to
    ma jakiś większy sensu lub nie to już zupełnie inna kwestia.

> [...]
    > przelewy tak bardziej nie działają, niż działają, no i zbyt duże
    > niebezpieczeństwo, że za dwa miesiące znów z czymś dowalą do pieca.

    Ano dokładnie. To Synka www jest całą jedną wielką tragedią i się tego
    używać nie da. Przelewy natychmiastowe mi chyba tylko dobrze do mBanku
    działały i w moim przypadku wyszło, że to zbędny gadżet. IMO Synek jak
    nic dorówna za jakiś czas to taty Aliora czyli stałe wpływy albo opłata.
    Może tylko z kartą zrobią inaczej, że jak wydasz x to masz darmową.

    --
    xbartx

  • 48. Data: 2013-04-03 00:16:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" kj3737$u1$...@d...me

    > Wszystko jest w najlepszym porządku :) Wystrzelił Sync, dał
    > pieniądze tym co chcieli wziąć i zniknie. A zespół bankofcóf
    > niech wymyśla kolejnego Synka, Córkę czy jak tam będzie się
    > kolejny pomysł nazywać.

    WnuCka?...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'