  • 31. Data: 2013-03-29 18:09:19
    Temat: Re: Zmiany w Synku!
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 17:46:04 +0100, Darek napisał(a):

    > Zawsze mogą przeprowadzić najnowsze badania wśród klientów i przypadkiem
    > wyjdzie im że klienci mają w dupie Synka (czytaj - klienci nie są
    > zainteresowani tą usługą), no i skrócą ten okres.

    To akurat może się nie udać - od jakiegoś czasu o zmianach muszą meldować
    klientom z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. Dlatego zresztą obecnych zmiany
    obejmą w czerwcu.

    Tak, wiem, że AS potrafi wywijać równie ładne hołubce, co ostatnio
    platforma telewizyjna NC+, ale aż tak chyba nie będą przeginać. A gdyby
    nawet, to i tak się to nie obroni.

    AK

  • 32. Data: 2013-03-29 23:57:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 29.03.2013 12:04, Krzysztof pisze:
    > Nie tylko sprytnego billa. Pgnig udost?pnia p?atno?ci kartami za gaz.
    > --------
    >
    > W aplikacji PGNIG mozliwosc placenia kartami obciazona jest prowizja, nie
    > stala kwota. Bill daje stala prowizje 0,97 dla mastercarda.

    Hint - "place z alior sync" i masz 50 groszy.
    -------------------
    Chyba nie zalapales. Po zmianie warunkow cashback od czerwca nie interesuje
    mnie juz placenie przez Synca przelewem, wowczas zwykly przelew on-line
    wystarczy i jest calkowicie darmowy.
    W sytuacji braku cashback od Synca interesujaca opcja jest placenie KK
    (cashback + grace period)- wowczas jedynie sprytnybill daje mozliwosc
    zaplaty karta za 0,97zl.

  • 33. Data: 2013-03-30 15:46:01
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu piątek, 29 marca 2013 16:41:33 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > To pewnie zależy, ile procentowo to jest więcej od Twojego
    >
    > "zwykłego" rachunku :-)
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Zbyszek
    >
    > PGP key: 0x1E6680DF
    >

    > [Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się
    >
    > wszystkie możliwości.]

    Załóżmy że rachunek opiewa na kwotę 500 zł

  • 34. Data: 2013-03-30 21:32:45
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości grup

    > Tyle sie opisali zeby w koncu oglosic najgorsze. To musialo sie kiedys
    > skonczyc. 50 zl/miesiac i 200 zl/rok... czy oni sobie zartuja?

    przecież oni to zrobili specjalnie.
    ukierunkowali stado "baranów" na bankomaty zagraniczne, aby potem strzyc ich
    na spreadzie.
    a teraz pytanie: co ma wspolnego marketiung alior synca z nc+?

  • 35. Data: 2013-03-31 00:12:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.03.2013 21:32, darkblue pisze:
    > a teraz pytanie: co ma wspolnego marketiung alior synca z nc+?

    Mam wrazenie, ze to ci sami idioci. Chociaz nc- pogrywa zdecydowanie
    bardziej po chamsku.

  • 36. Data: 2013-03-31 11:56:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 30 Mar 2013 21:32:45 +0100, darkblue napisał(a):

    > przecież oni to zrobili specjalnie.
    > ukierunkowali stado "baranów" na bankomaty zagraniczne, aby potem strzyc
    > ich na spreadzie.
    > a teraz pytanie: co ma wspolnego marketiung alior synca z nc+?

    Trochę przesadzacie. Wiadomym było od początku, że ten MB 5% nie będzie
    trwać w nieskończoność. Co więcej już na początku okazało się, że jest
    lekko niedopracowany i niektórzy ich nieźle przećwiczyli, przez co
    powiedzmy, kwota reklamowo-marketingowa na rozruch Synka zaczęła szybciej
    topnieć, niż to było przewidziane. Teraz kierują się na właściwe tory aby
    zacząć w końcu coś zarabiać. Jak widać MB został, może mało interesujący
    w stosunku do tego co było, ale jest, co przy darmowym koncie jest
    aktualnie jedną z lepszych ofert na rynku. Co do zagranicznych bankomatów
    to kompletnie nie kumam o co chodzi? Większość banków ma mniej więcej
    podobne warunki, więc gdzie problem?

    --
    xbartx

  • 37. Data: 2013-03-31 12:51:27
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2013-03-31 11:56, xbartx pisze:
> [...]
    > aktualnie jedną z lepszych ofert na rynku. Co do zagranicznych bankomatów
    > to kompletnie nie kumam o co chodzi? Większość banków ma mniej więcej

    Tylko nie bardzo mają teraz na czym zarabiać, bo ich oferta bez zwrotu
    5% jest nijaka i niby dlaczego ktoś miałby tam teraz zakładać rachunek ?
    Bezpłatne bankomaty (plus inne bonusy) są też w innych bankach, a do
    tego np. bogata sieć oddziałów (Millennium, BZWBK).

    Mr. Owl

  • 38. Data: 2013-03-31 18:39:08
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 31 Mar, 11:56, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > aktualnie jedną z lepszych ofert na rynku. Co do zagranicznych bankomatów
    > to kompletnie nie kumam o co chodzi? Większość banków ma mniej więcej

    Nie do końca lepszych, bo jest obowiązkowy przelew wynagrodzenia. Nie
    ma wynagrodzenia, nie ma 5%.

  • 39. Data: 2013-03-31 18:57:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 31 Mar 2013 12:51:27 +0200, Pan Sowa napisał(a):

> [...]
    > Bezpłatne bankomaty (plus inne bonusy) są też w innych bankach, a do
    > tego np. bogata sieć oddziałów (Millennium, BZWBK).

    Zobacz ilu klientów już złapali. To, że na tej grupie jest gro osób,
    która zamknie tam rachunek z początkiem czerwca nic nie zmieni, bo to
    będzie raptem ile? Kilkadziesiąt czy może kilkaset rachunków - czyli nic.
    Zobacz na przykład taty Aliora - stało im się coś jak pogorszyli ostatnio
    ofertę? Były chyba całe dwa albo cztery posty wkurzonych ludzi na grupie,
    którym to po prostu umknęło.
    Przekieruje teraz Synek pieniądze z MB na reklamy w necie/radio/tv i już.

    --
    xbartx

  • 40. Data: 2013-03-31 19:01:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 31 Mar 2013 09:39:08 -0700, jerry . napisał(a):

    > Nie do końca lepszych, bo jest obowiązkowy przelew wynagrodzenia. Nie ma
    > wynagrodzenia, nie ma 5%.

    Hmmm zależy. Ktoś woli sam zrobić przelew na 1k zł a ktoś woli aby jego
    pracodawca to za niego zrobił. Oczywiście mam na myśli tych, którzy
    pracują a oni w przeważającej większości są klientami banków.

    --
    xbartx