  • 1. Data: 2007-10-25 20:02:25
    Temat: Zmiany w Citi - patrzycie a nie widzicie? :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?pa
    geID=citiplgen&tNavID=0&fDisp=Y&hDisp=Y&noFrame=Y&co
    ntentID=PLakt_paz2007
    Szanowni Państwo!

    Uprzejmie informujemy, że wkrótce udostępnimy Państwu nową platformę
    internetową. Dzięki zmienionej szacie graficznej korzystanie z nowej
    wersji Citibank Online będzie wygodniejsze i bardziej przyjazne.
    Funkcjonalność nowej platformy, pozwala na realizowanie działań
    wynikających z umów zawartych z Bankiem. Poniżej znajdą Państwo
    informacje o nowych funkcjach wprowadzonych do internetowej obsługi
    klienta.

    Nowa platforma Citibank Online

    Nowa platforma Citibank Online to nowe, bogatsze strony informacyjne
    oraz rozszerzone funkcje, takie jak:

    * automatyczny podgląd zestawienia sald rachunków (od razu po
    zalogowaniu),
    * możliwość drukowania potwierdzenia płatności,
    * możliwość samodzielnego zarządzania hasłami,
    * dostęp do stron informacyjnych bez konieczności wylogowania się
    z systemu transakcyjnego.

  • 2. Data: 2007-10-25 20:06:33
    Temat: Re: Zmiany w Citi - patrzycie a nie widzicie? :)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Nowa platforma Citibank Online to nowe, bogatsze strony informacyjne
    > oraz rozszerzone funkcje, takie jak:

    Szok... :) Ciekawe kiedy to faktycznie wejdzie do uzycia.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-10-25 20:57:48
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Szok... :) Ciekawe kiedy to faktycznie wejdzie do uzycia.

    jest testowane od jakiegos miesiąca

  • 4. Data: 2007-10-25 22:12:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Mithos wrote:

    > Szok... :) Ciekawe kiedy to faktycznie wejdzie do uzycia.

    Już raz były zmiany - kilka lat temu. Trwały kilka tygodni i powrót do
    starego interefejsu ;).

    p. m.

  • 5. Data: 2007-10-28 09:21:32
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    krzysztofsf wrote:
    > http://www.online.citibank.pl/portal/index_pl.jsp?pa
    geID=citiplgen&tNavID=0&fDisp=Y&hDisp=Y&noFrame=Y&co
    ntentID=PLakt_paz2007
    > Szanowni Państwo!

    No ciekawe jak to bedzie wygladac. Mam konto w Multi i poki co platforma
    internetowa tam jest dla mnie wzorem. Jesli Citi wprowadzi cos podobnego
    to kto wie, moze przeniose do Citka konto. Mam nadzieje, ze udostepnia
    wertsje demo, bo na stronie pisza, ze platforma zostanie udostepniona
    tylko posiadaczom kart debetowych i identyfikacyjnych w Citi. Ja poki co
    mam u nich jedynie KK, wiec pewnie nie bede mial do niej dostepu. No i
    najwazniejsze pytanie - kiedy zostanie udostepniona :)

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 6. Data: 2007-10-28 12:40:19
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Michal Raczko <U...@p...pl> napisał(a):

    > No i
    > najwazniejsze pytanie - kiedy zostanie udostepniona :)
    >
    > Pozdrawiam,

    najprawdopodobniej ok. 17/11

  • 7. Data: 2007-10-29 21:34:21
    Od: "Jan-w" <j...@g...pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > Nowa platforma Citibank Online to nowe, bogatsze strony informacyjne
    > oraz rozszerzone funkcje, takie jak:
    >
    > * automatyczny podgl=B1d zestawienia sald rachunk=F3w (od razu po
    > zalogowaniu),
    > * mo=BFliwo=B6=E6 drukowania potwierdzenia p=B3atno=B6ci,
    > * mo=BFliwo=B6=E6 samodzielnego zarz=B1dzania has=B3ami,
    > * dost=EAp do stron informacyjnych bez konieczno=B6ci wylogowania si=EA
    > z systemu transakcyjnego.

    Przecież większość z tych rzeczy od dawna jest:

    zestawienie sald rachunków odrazu po zalogowaniu - do ustawienia w
    personalizacji (przy użyciu cookies}

    Możliwość drukowania potwierdzenia.Po kliknięciu na datę w zestawieniu obrotów.

    Dostęp do centrum informacji, bez wylogowania. Kliknąć na centrum informacji