  • 1. Data: 2007-10-25 15:01:56
    Temat: mastercard i bzwbk
    Od: P4trykx <p...@g...com>

    Hej
    Jak to jest z płatnościami w euro przy uzyciu karty Mastercard. W
    niektórych bankach (mBank i Milenium i Dominet Bank) powiedzili mi że
    przeliczają wedługo ich własnego kursu podanego na stronie
    internetowej. Czyli mniej więcej wiem czego się spodziewać jeśli
    zrobię zakupy za granicą ten kurs chyba drastycznie nie skacze.

    Natomiast w BZWBK to Mastercard dam przelicza euro na złotówki po
    tajnym kursie jedyne co zdołali mi powiedzieć na infolinii to to że
    jest on kożystniejszy od tego z BZWBK.

    Teraz mam pytanie czy gdzieś można znaleźć te kursy albo ktoś z
    doświadczenia może mi powiedzieć jak mniej więcej to wygląda w
    porównaniu jawnymi kursami na stronie banku

    --
    Patryk

  • 2. Data: 2007-10-25 16:07:44
    Temat: Re: mastercard i bzwbk
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "P4trykx" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .com...
[...]

    ----
    załóż sobie konto walutowe w EUR i weź kartę do tego to nie będziesz miał
    żadnych przeliczeń

  • 3. Data: 2007-10-26 09:48:46
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Grześ" <p...@S...o2.pl> wrote in message
> [...]
    >

    > ----
    > załóż sobie konto walutowe w EUR i weź kartę do tego to nie będziesz miał

    Popieram, a przeliczenia z walut lokalnych na EUR sa calkiem korzystne
    (napewno korzystniejsze niz w lokalnych kantorach).

    pozdrawiam