  • 1. Data: 2007-10-25 12:09:24
    Temat: Multibank a polecenie zapłaty za gaz W-wa
    Od: "Monika " <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czy ktoś was ma problem z realizacją polecenia zapłaty za gaz (rachunek za
    październik, który pierwotnie miał termin realizacji 16 października) w
    Multibanku z powodu zmiany nazwy i NIPu Mazowieckiej Spółki Gazownictwa na
    PGNiG, która miała miejsce w połowie września?
    Sprawa ciągnie się już kolejny tydzień, końca nie widać a mnie szlag powoli
    trafia.

  • 2. Data: 2007-10-25 17:01:16
    Temat: Re: Multibank a polecenie zapłaty za gaz W-wa
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Monika "
> [...]
    > PGNiG, która miała miejsce w połowie września?
    > Sprawa ciągnie się już kolejny tydzień, końca nie widać a mnie szlag

    jak dzwoniłem do nich prawie dwa mies. temu to tlumaczyli niewykonanie
    sie PZ
    wlasnie jakąś zmianą NIP - u mnie nie wykonal sie PZ z 16 VIII
    najblizszy bedzie 29 X - wlasnie tez jestem ciekaw czy zadziala
    *** blad ***

  • 3. Data: 2007-10-25 22:46:05
    Od: "Monika " <o...@W...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):

> [...]
    > wlasnie jakąś zmianą NIP - u mnie nie wykonal sie PZ z 16 VIII
    > najblizszy bedzie 29 X - wlasnie tez jestem ciekaw czy zadziala

    w jaki sposób zapłaciłeś ten sierpniowy rachunek? wykonałeś przelew ręcznie?
    czy czekasz aż sprawa się sama wyjaśni?

    dzisiaj konsultant PGNiG zapewnił mnie że BRE Bank SA i PGNiG wyjaśniają
    sprawę i mam się tym nie przejmować, należności wkrótce zostaną ściągnięte z
    konta...
    nowego PZ nie mam najmniejszego zamiaru ustanawiać, zwłaszcza, że musiałabym
    wysłać jeszcze odwołanie aktualnego PZ ze starą nazwą i starym NIPem, ręcznie
    przelewów też nie zamierzam wykonywać
    skończy się tym, że na nowym rachunku będę miała odsetki karne ze opóźnienie
    zapłaty i znowu trzeba będzie spędzić godzinę, żeby się do PGNiG dodzwonić
    burdel na kółkach...

  • 4. Data: 2007-10-26 17:25:10
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Monika "

    > w jaki sposób zapłaciłeś ten sierpniowy rachunek? wykonałeś przelew
    > ręcznie?
    > czy czekasz aż sprawa się sama wyjaśni?

    przelałem recznie bo zawsze tak robie :-)

    moj r-k w DB przeniesli mi sami na plac Piłsudskiego
    - tam jest niewygodnie parkowac i kazalem zeby przeniesli na
    Ostrobramska
    Niestety jakaś nieDysponentka przeniosla mi ten rachunek ze zmianą nr
    i wszystkie PZ diabli wzieli.
    jeden pracownik DB pomogl mi odtworzyc wszystkie PZ poprzez
    korespondencje
    pomiedzy bankiem a firmami (ja tylko podpisy skladalem) - dlatego
    przygladalem
    sie od lipca wszystkim PZ. Kazde ktore sie nie wykonalo na drugi dzien
    puszczalem
    jako przelew i z Gazownia tez tak bylo. Najpierw bez problemu udalo mi
    sie do nich
    dodzwonic i dlatego dowiedzialem sie ze to moze byc ich wina a nie
    mojego banku
    ktory mi tak namieszal

    > dzisiaj konsultant PGNiG zapewnił mnie że BRE Bank SA i PGNiG
    > wyjaśniają

    tyle, że ja mam gaz z Gazowni Mazowieckiej (gazownia.com.pl) a nie
    PGNiG

> [...]
    > opóźnienie
    > zapłaty i znowu trzeba będzie spędzić godzinę, żeby się do PGNiG

    kiedys jak za gaz placil bank zleceniem stalym ze zmienna kwotą to
    gazownia
    przysłała 2 faktury jednocześnie (chyba byla zmiana ceny) a bank
    wklepał do
    zapłacenia tylko jedną
    Jak gazownia naliczyla karne odsetki to PKOBP grzecznie zaplacilo :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2007-10-26 20:55:42
    Od: "Monika" <o...@W...gazeta.pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał(a):

    > tyle, że ja mam gaz z Gazowni Mazowieckiej (gazownia.com.pl) a nie
    > PGNiG

    no przecież piszę od początku że gazownia zmieniła nazwę na PGNiG, wejdź
    proszę na stronę którą mi podałeś (gazownia.com.pl) i sprawdź na jaką stronę
    jest przekierowanie ;-)

  • 6. Data: 2007-10-27 17:21:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Monika"

> [...]
    > wejdź
    > proszę na stronę którą mi podałeś (gazownia.com.pl) i sprawdź na

    ale ja mialem ją zapamietaną z adresem
    http://www.gazownia.com.pl/page1.1.htm
    a tam nie ma przekierowania :-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2007-11-02 11:55:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Monika "
> [...]
    > opóźnienie
    > zapłaty i znowu trzeba będzie spędzić godzinę, żeby się do PGNiG

    u mnie PZ za gaz juz zadzialalo (29 X) - bez zadnych zabiegow z mojej
    strony
    a co do odsetek to wątpię, żeby je pobierali skoro sami narobili
    balaganu
    i nie umieli prawidlowo pobrac
    *** blad ***