  • 1. Data: 2007-10-25 12:39:43
    Temat: Multikonto My -> Lukas eKonto Pro Czy warto?
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

    Witamy Grupowiczow,

    Rozwazamy przeniesienie konta z Multibanku (Multikonto My) do Lukasa (eKonto
    Pro).
    Chodzi de facto o koszty, gdyz z Multi jestesmy zadowoleni. Niby 10 PLN
    miesiecznie to nie majatek, ale skoro mozna zaplacic sporo mniej przy
    podobnej funkcjonalnosci... :)

    Czy widzicie jakies przeciwskazania, ktore dyskwalifikowalyby Lukasa?

    Jest to konto wspolne, na ktore przelewamy czesc pieniedzy i korzystamy
    bardzo zwyczajnie:
    - kilka przelewow przez internet
    - kilka platnosci karta w sklepie
    - kilka wyplat z bankomatu
    miesiecznie

    Oczywiscie zalozylibysmy lokate na 5000 PLN zeby zminimalizowac koszty
    obslugi rachunku.

    Pozdrawiamy.

  • 2. Data: 2007-10-25 15:13:15
    Temat: Re: Multikonto My -> Lukas eKonto Pro Czy warto?
    Od: mierzwoj <m...@g...pl>

    Curious pisze:
> [...]
    > - kilka wyplat z bankomatu
    > miesiecznie
    >
    > Oczywiscie zalozylibysmy lokate na 5000 PLN zeby zminimalizowac koszty

    czesc

    mialem dokladnie taki sam dylemat miesiac temu i przenioslem sie do
    Lukasa. I nie zaluje, a co do potwierdzen wykonania przelewow to sa one
    dostepne w pdf

    Minusy to:

    1. jak wpisujesz nr konta do przelewu to musi byc w jednym ciagu bez
    spacji - w multi lyka ze spacjami i jest ok
    2. nie ma mozliwosci wykonania ponownego przelewu widniejacego w
    historii konta

    pozdro

  • 3. Data: 2007-10-25 15:41:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    mierzwoj <m...@g...pl> wrote:

    > Lukasa. I nie zaluje, a co do potwierdzen wykonania przelewow to sa one

    O, dzieki, duzy plus dla Lukasa. Nie zauwazylem kiedy dorobili.
    Jeszcze jakies pol roku temu mowili, ze nie wiedza nic (a dwa
    lata temu obiecywali). Przestalem robic od nich przelewy, nie
    zauwazylem ze dodali.

    a.

  • 4. Data: 2007-10-25 16:04:02
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    -potwierdzenie przelewu mozna miec w formie pdf lub zamowic dostarczenie pod
    dowolny adres
    -w kwestii ponownego przelewu na to samo konto to wystarczy, ze
    skladajac pierwszy raz przelew nalezy zaznaczyc dodanie do listy odbiorcow,
    a wtedy takiego odbiorce mozna kopiowac, skladac zlecenia, wykonywac
    przelewy (dodatkowo w liscie odbiorcow przy kazdym jest data ostatniego
    przelewu )
    a najlepiej zapoznaj sie z wesja demo

  • 5. Data: 2007-10-25 16:04:29
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    http://www.lukasbank.pl/oferta_ebank_demo.asp

  • 6. Data: 2007-10-25 17:31:46
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Curious" <c...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi de facto o koszty, gdyz z Multi jestesmy zadowoleni. Niby 10 PLN
    > miesiecznie to nie majatek, ale skoro mozna zaplacic sporo mniej przy

    Zdecydowanie warto. Sam zamienilem konto osobiste w Multi na Lukasa.
    Jedyne z czego korzystalem w Multi a nie ma w Lukasie to szeroki wachlarz
    funduszy dostepnych w Centrum Oszczedzania. Niby to bylo fajne, ale
    teraz fundusze mam w mBanku co ma taka zalete, ze mi sie codzienne
    wydatki nie mieszja z oszczedzaniem (mBank uzywam tylko do funduszy).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2007-10-25 20:22:05
    Od: "Curious" <c...@m...pl>

> [...]
    > teraz fundusze mam w mBanku co ma taka zalete, ze mi sie codzienne
    > wydatki nie mieszja z oszczedzaniem (mBank uzywam tylko do funduszy).

    NO TO PRZEPROWADZKA!! Dzieki wszystkim!!

    :))

  • 8. Data: 2007-10-25 21:31:21
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Curious wrote on 2007-10-25 14:39:
> [...]
    > podobnej funkcjonalnosci... :)
    >
    > Czy widzicie jakies przeciwskazania, ktore dyskwalifikowalyby Lukasa?
    W Lukasie zapłacisz za drugą kartę do konta (tylko jedna jest wydawana
    bezpłatnie) - ale to tylko 10 PLN rocznie. Podobnie jest z drugim
    tokenem - też jest płatny - i to chyba 36 PLN (nie pamiętam czy za
    wydanie czy rocznie).

    To mogą być koszty, o których mogłeś nie pomyśleć, ale to i tak powinno
    być mniej niż 10 PLN miesięcznie. Co do karty - to przy zakupach
    miesięcznych > 300 PLN (operacje bezgotówkowe) - dają bonus 1 PLN/miesiąc.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 9. Data: 2007-10-25 22:53:53
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MrMrooz <m...@s...gazeta.pl> wrote:

    > W Lukasie zapłacisz za drugą kartę do konta (tylko jedna jest wydawana
    > bezpłatnie) - ale to tylko 10 PLN rocznie. Podobnie jest z drugim

    Jedna na osobe. Przy koncie wspolnym kazda osoba ma jedna bezplatna karte.

    > tokenem - też jest płatny - i to chyba 36 PLN (nie pamiętam czy za
    > wydanie czy rocznie).

    Nie, kazdy wspolposiadacz ma bezplatnie (do e-konta pro).

    a.

  • 10. Data: 2007-10-26 09:38:11
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    w...@a...pl (Wemif) napisał(a):

    > Jedna na osobe. Przy koncie wspolnym kazda osoba ma jedna bezplatna karte.
    Masz czy gdybasz? Bo jak jak zakładałem, to zostałem poinformowany, że druga
    karta do konta jest wydawana płatnie. Co zresztą potwierdza TOiP
    (http://www.lukasbank.pl/oferta_konta_oplat.asp) - karta Visa Electron -
    wydanie kolejnej karty *do konta* - w trybie normalnym 10 PLN.

    > Nie, kazdy wspolposiadacz ma bezplatnie (do e-konta pro).
    Co do tokena - to podobną informację uzyskałem jak w przypadku karty podczas
    zakładania konta. Co prawda TOiP tego nie precyzuje, więc na 100% nie jestem
    przekonany.

    Pozdrawiam
    Michał M