    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 8 Dec 2020 13:32:05 -0800 (PST)
    Subject: Re: Zmiana rachunku do spłaty KK
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 8 grudnia 2020 o 19:03:03 UTC+1 witrak() napisał(a):
> [...]
    karty dodatkowe), więc mnie to nie zaskoczyło.

    > Niemożliwe! Mam dwie dodatkowe do KK w Citku i spłacam wszystko na jeden rachunek!

    Te, "łyżka", a czy napisałem, że dodatkowe trzeba spłacać na ten oddzielny rachunek?
    Można i na ten i na ten (czyli na rachunek głównej).
    A jak nie wierzysz to zajrzyj do ST użytkowników tych kart dodatkowych, to zobaczysz
    te numery kont.

    Już dokładnie nie pamiętam, ale dopytywałem, po co to jest, to tłumaczyli, że
    dodatkowa ma swój limit.
    I jest to też swego rodzaju limit miesięczny.
    Gdy spłacasz na rachunek głównej, to "odnawia" się tylko limit głównej, a ten "limit
    miesięczny" dodatkowej odnawia się dopiero na koniec cyklu.
    A gdy spłacasz na rachunek dodatkowej, odnawia się i limit głównej i "miesięczny" tej
    dodatkowej.
    Albo jest odwrotnie - ale to by było bez sensu...

    To w pewnym sensie widać w tym, że w ST użytkownika karty dodatkowej podawane są
    głupoty - albo też informacje "prawdziwe inaczej", bo po prostu znaczące co innego -
    w rubryce "zadłużenie" (i być może "dostępne środki").

    W citku można też różnicować limity kart dodatkowych - to niby oczywiste, ale chyba
    nie wszystkie banki na to pozwalają.
    Oczywiście limity kart dodatkowych muszą być mniejsze bądź równe limitowi karty
    głównej.