  • Data: 2020-12-09 12:20:00
    Temat: Re: Zmiana rachunku do spłaty KK
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, December 8, 2020 at 10:32:07 PM UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    karty dodatkowe), więc mnie to nie zaskoczyło.

    > Te, "łyżka", a czy napisałem, że dodatkowe trzeba spłacać na ten oddzielny
    rachunek?
    > Można i na ten i na ten (czyli na rachunek głównej).
    > A jak nie wierzysz to zajrzyj do ST użytkowników tych kart dodatkowych, to
    zobaczysz te numery kont.

    Hehe, a gdzie niby są te ST użytkowników kart dodatkowych? Nie takiego nie mam, bo i
    i oni obowiązku rejestrowania się nie mają.
    Pewnie wciąż jeszcze nie wróciłeś z przeszłości (odległej, chyba przed RODO...),
    kiedy rzeczywiście był dostęp do szczegółów wszystkich kart, dodatkowych też :-)
    Wtedy to AFAIR mogłem aktywować te karty, a teraz posiadaczki muszą same,
    telefonicznie.

    > Już dokładnie nie pamiętam, ale dopytywałem, po co to jest, to tłumaczyli, że
    dodatkowa ma swój limit.
    > I jest to też swego rodzaju limit miesięczny.

    To chyba jest sensowne - w końcu ja go ustawiam i jeśliby moja spłata/nadpłata go
    powiększała, to byłoby to deczko niebezpieczne ;-)

    > Gdy spłacasz na rachunek głównej, to "odnawia" się tylko limit głównej, a ten
    "limit miesięczny" dodatkowej odnawia się dopiero na koniec cyklu.

    Hm, w każdej chwili mogę ten limit zmienić (w ramach limitu głównego, który jest
    powiększany przy spłacie/nadpłacie). Więc po co w ogóle miałbym spłacać na rachunek
    karty dodatkowej? No chyba, żebym sam sobie chciał ograniczyć wydatki - przed jakąś
    większą imprezą ? ;-)

    > A gdy spłacasz na rachunek dodatkowej, odnawia się i limit głównej i "miesięczny"
    tej dodatkowej.
    > Albo jest odwrotnie - ale to by było bez sensu...
    >

    > To w pewnym sensie widać w tym, że w ST użytkownika karty dodatkowej podawane są
    głupoty - albo też informacje "prawdziwe inaczej", bo po prostu znaczące co innego -
    w rubryce "zadłużenie" (i być może "dostępne środki").

    Jeszcze raz, nic mi nie wiadomo o czymś takim. Rozumiem, że jak "dodatkowi" mają już
    swój ST, to w nim widać również ich (=moje - głównego - dodatkowe) karty.

    witrak()